Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرضی با اشاره به اهمیت درختگاری گفت: به مناسبت هفته درختکاری بیش از ۵۰۰ نهال جنگلی و بومی میان مردم البرز توزیع می شود.

« حامد فرضی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به مناسبت هفته درخت و درختکاری گفت: به مناسبت هفته درختکاری بیش از ۵۰۰ نهال جنگلی و بومی میان مردم البرز توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز افزود: این نهال های جنگلی و بومی در میان متقاضیان شامل عموم مردم، شرکت های دولتی و خصوصی به صورت رایگان، انعقاد تفاهم نامه و هزینه توزیع می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته درختکاری بیان کرد: شهروندان می توانند از ۱۵ تا ۲۱ اسفند برای دریافت نهال طبیعی رایگان به ادارات منابع طبیعی نقاط مختلف استان البرز مراجعه کنند. 

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: طرح بیابان زدایی یکی از اقدامات موثر و حائز اهمیت است که در مناسبت هفته درخت و درختکاری به این امر مهم توجه ویژه ای می شود.

 

گفتنی است در سطح استان البرز بیش از ۴۳۰ هزار هکتار منابع ملی و طبیعی وجود دارد. 

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: حامد فرضی جنگلی و بومی استان البرز منابع طبیعی مناسبت هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲.۳ درصدی همراه بوده است.

دکتر شهرام صیادی امروز (شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه) به‌مناسبت روز ماما با  قدردانی از خدمات جامعه مامایی در ارتقای سلامت مادر و نوزاد، بیان کرد: در استان البرز بیش از ۱۲۰۰ ماما در بخش‌های درمان، بهداشت و آموزش فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: هفته ملی ماما با شعار «هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت» از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی در ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌های زیادی انجام داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: استان البرز در شاخص‌های بی‌دردی زایمان طبیعی رتبه دوم کشوری را دارد و سال گذشته این شاخص رشد داشته است.

او با بیان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد، گفت: این شاخص در تمام بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند، رعایت شده است و فقط یک بیمارستان با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقای جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در آن بیمارستان است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه