Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نوید عبداللهی مدیر رسانه ای و روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی شیراز، گفت : در هفته ۱۵ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور تیم شهدای قشقایی شیراز در ورزشگاه شهدای اسلامشهر دست به کار بزرگی زد و تیم رده سومی بادران تهران با نتیجه ۳-یک مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: ایمان اکبری بازیکن بادران در دقیقه یک نیمه نخست به اشتباه دروازه خود را باز کرد اما در ۱۹ پویا سیف پناهی کار را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با نتیجه یک-یک به پایان برسد.

عبداللهی، تصریح کرد : در نیمه دوم تیم شهدای قشقایی با تدابیر داریوش هرمزی سرمربی خود بازی بهتری ارائه کرد و در دقایق ۶۰ و ۶۷ توسط محمد آژیر و محمد خادمی به دو گل دیگر دست یافت تا برد با ارزشی را کسب کند و مهمترین شگفتی هفته پانزدهم را رقم بزند.

تیم شهدای قشقایی شیراز با این برد و ۱۷ امتیاز به مکان ۱۳ جدول رده بندی صعود کرد و به ادامه لیگ دسته یک فوتبال امیدوارتر شد.

شهدای قشقایی شیراز در هفته ۱۶ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور سه شنبه ۱۲ اسفندماه میزبان چوکا تالش خواهد بود.

قشقایی شیراز در مرحله سوم جام حذفی فوتبال ایران هم باید پنج شنبه هفت اسفندماه در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف فولاد نوین اهواز برود.

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال شهدای قشقایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم

سال 2000 در چنین روزی و در چارچوب دور رفت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 1999/00، والنسیا در ورزشگاه خانگی خود، مستایا به مصاف تیم بارسلونا رفت.

دانلود (42.9MB)

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!