Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:11:02 GMT

صدور بیش از ۱۷۰۰ هنر کارت در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۶۰۳۵

صدور بیش از ۱۷۰۰ هنر کارت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام فاضلی زاد بعد از ظهر امروز در مراسم نمادین اهدا هنر کارت به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان کرمانشاه که با حضور استاندار در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۷۹۰ هنر کارت برای فعالان فرهنگ و هنر این استان صادر شده است.

وی به عضویت ۲ هزار و یک صد نفر در صندوق اعتباری هنر استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: هنر کارت برای مابقی اعضا به مرور زمان صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه افراد مشمول دریافت هنر کارت از وام بلاعوض ۱۵ میلیون ریالی بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: این مبلغ به منظور جبران بخشی از خسارت‌های وارد شده به دلیل شیوع کرونا به اعضای صندوق اعتباری هنر اختصاص داده شده است.

وی به مزایای دارا بودن هنر کارت اشاره کرد و ادامه داد: واریز آنی هزینه بیمه تکمیلی هنرمندان، واریز آنی کمک مستمری افراد تحت پوشش صندوق اعتباری هنر و واریز نیم درصدی امتیاز نقدی در هر خرید به هنر کارت از جمله مزایای داشتن این کارت است.

فاضلی زاد با تاکید بر اینکه هنر کارت یک بار مصرف نیست، بیان کرد: هنرمندانی که هنر کارت خود را تاکنون دریافت نکرده‌اند با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه می‌توانند برای دریافت مبلغ مذکور به شعب بانک آینده در سطح استان کرمانشاه مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به هنرمندانی که برای دریافت هنر کارت تاکنون اقدام نکرده‌اند، گفت: این افراد می‌توانند با ارسال رزومه رسانه‌ای، قرآنی، فرهنگی و هنری خود به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 5151825

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه هنر کارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ویروس کرونا زلزله آمار کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا سی سخت اردبیل شهرکرد شهرستان کرج زمین لرزه مشهد بارش برف استان کرمانشاه هنر کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرجو فرخی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس کارت هوشمند صادره برای ناوگان، یکهزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت کردند.

وی بیان داشت: در حوزه حمل و نقل کالا یکهزار و ۹۹۷ راننده برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند.

فرخی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن کالا در سال گذشته، از این استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و محصولات کشاورزی عنوان کرد.

کد خبر 6092988

دیگر خبرها

  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند