Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، قاسمعلی برزمینی بعد از ظهر امروز در نشست هیئت‌های ورزشی، اعضای تیم والیبال نشسته و دبیران سمن‌های شرق گلستان با استاندار در فرمانداری گنبدکاووس اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس در حوزه والیبال و والیبال نشسته بانوان و آقایان استعدادهای خوبی داشته و بازیکنان این رشته کاپیتان تیم ملی،مربی تیم ملی و عضو تیم ملی بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: طی سالیان گذشته اسپانسری این تیم بر عهده روانکارهای گلستان با مدیریت آقای غلامی بوده و از دو سال گذشته با وجود محدودیت های شهرداری اسپانسری این تیم را شهرداری گنبدکاووس عهده‌دار بوده است.
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۵ تشکل مردم نهاد و سمن در گلستان فعالیت دارند که از این تعداد حدود ۲۰ تشکل مربوط به شرق استان بوده و با توجه به ظرفیت‌های خوب شرق انتظار می‌رود تعداد تشکل‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف در شرق افزایش پیدا کند.
وی با اشاره به نتایج درخشان تیم والیبال نشسته در لیگ برتر گفت: تیم والیبال در مرحله برگشت با سه برد متوالی جزو هشت تیم برتر کشور شد و انتظار می‌رود اسپانسری قوی تیم‌داری آن را قبول کند.
برزمینی با اشاره به عدم صنعتی بودن استان گلستان بیان کرد: استان گلستان قطب کشاورزی و دامپروری بوده و عدم صنعتی بودن آن سبب شده تا مشکلاتی برای اسپاتسری تیم‌های ورزشی به وجود آمده و بازیکنان در سن جوانی جذب تیم‌های استان‌های دیگر شوند.
* نقش سمن‌ها در شرایط بحرانی در راستای نشاط‌اجتماعی بی‌بدیل است
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این نشست اظهار کرد: ورزشکاران با استعداد گنبدی در عرصه‌های مختلف ورزشی در سال‌های گذشته افتخارات خوبی در سطح استانی، کشوری و بین‌المللی کسب کرده و مدال‌های مختلفی را تقدیم مردم ایران و استان گلستان کرده‌اند.
عبدالقدیر کریمی تصریح کرد: سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد شرق به ویژه گنبدکاووس در سیل اواخر سال ۱۳۹۷ و اوائل ۱۳۹۸ اقدامات ارزشمندی را در کمک به همنوعان خود کرده و از زمان شیوع کرونا نیز فعالیت‌های خوبی ارائه کردند که نقش آنها در زمان بحران بی‌بدیل است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: امروز استاندار گلستان از بیمارستان شهید مطهری شهرستان بازدید کرده و نشستی را با اعضای تیم ملی والیبال و والیبال نشسته، دبیران سمن‌ها و مربیان شرق گلستان برگزار و از افتخارآفرینان تیم والیبال تجلیل کردند.
* تیم والیبال نشسته گنبدکاووس نیاز به یک اسپانسر قوی دارد
رئیس هیئت جانبازان و معلولان شهرستان گنبدکاووس در این نشست اظهار کرد: تیم والیبال نشسته گنبدکاووس تنها تیم بومی کشور بوده که اعضای آن از این شهرستان پراستعداد حوزه والیبال است.
فرشید عاشوری گفت: هزینه‌های دریافتی بازیکنان تیم والیبال نشسته به اندازه یک سوم اعضای تیم‌های مطرح کشوری و استان‌های صنعتی نبوده و بازیکنان تیم والیبال نشسته گنبدکاووس به دلیل علاقه استانی و این رشته و مردم خوب استان بازی می‌کنند.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان شهرستان گنبدکاووس گفت: ۸۰ درصد ملی پوشان استان گلستان از شهرستان گنبدکاووس بوده و این شهرستان در رشته‌های مختلف بستکبال با ویلچر، پرتاب دیسک، وزنه و دیگر رشته ها بازیکنان مطرحی در سطح کشور و بین‌الملل دارد.
وی بیان کرد: برای کسب جایگاه‌های نخست کشوری و بین‌المللی این تیم‌ها به ویژه تیم والیبال نشسته نیاز به یک اسپانسر قوی دارد.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان ورزشی والیبال ورزش شهرستان گنبدکاووس تیم والیبال نشسته استان گلستان مردم نهاد تیم ملی تیم ها سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند