Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:40:38 GMT

وداع با پدر شهید عباسی در کامفیروز

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۶۴۵۶

وداع با پدر شهید عباسی در کامفیروز

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حاج محمد قلی عباسی پدر شهید علی رضا عباسی بخاطر کهولت سن در ۱۱۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر مطهر این پدر شهید باحضور  قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه و کامفیروز تشییع ودر گلزار شهدا روستای خواجه‌ای بخش کامفیروز کنار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید علی رضا عباسی سال ۶۴ در منطقه عملیاتی فاو به همسنگرانش پیوست.

انتهای پیام /ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شاهد و ایثارگر تشییع پدر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت طوفان به تاسیسات برق شهرستان‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدرضا عباسی نیشابوری در گفتگویی با بیان اینکه طوفان شب گذشته خساراتی در استان بر جای گذاشت که در بخش تاسیسات برق قابل توجه بوده است، اظهارکرد: این خسارات به تاسیسات برقی در شهرهای مشهد، نیشابور، فیروزه، بردسکن، کوهسرخ، کاشمر، نیشابور، خلیل آباد، سبزوار، داورزن، رشتخوار و خواف گزارش شده است.

وی با اشاره به سقوط ۱۳۸ اصله درخت در مشهد، گفت: دیشب برق در برخی نواحی مشهد به علت افتادن اشیای خارجی از جمله ورق های فولادی ساختمان های نیمه تمام و شاخه درختان قطع شد که با حضور گروه‌های اتفاقات شرکت برق مشکل برطرف شد.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی افزود: همچنین توفان با سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت سبزوار را در نوردید که براثر این حادثه در روستای "ایزی" بخش مرکزی این شهرستان حادثه ریزش سقف یک باب منزل مسکونی گزارش شد.

عباسی افزود: در این حادثه یک خانواده سه نفره زیرآوار مانده و مصدوم شده بودند که باحضور به موقع نیروهای آتش نشانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: شبکه توزیع برق در شهرستان فیروزه نیز خسارت دیده است که باعث قطع برق در مناطقی از این شهرستان شد.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به وقوع توفان ۶۰ کیلومتری در منطقه "ترشیز" شامل شهرستانهای "کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ" اعلام کرد: یک بند خاکی غیرمجاز در روستای" بیجورد" دهستان کوهپایه بخش مرکزی بردسکن بر اثر توفان تخریب شد.

عباسی اعلام میزان خسارت توفان دیشب در خراسان رضوی را به بررسی و جمع بندی کارشناسی در روزهای آینده موکول کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904187

دیگر خبرها

  • اشک‌های اورساتو در وداع با لیگ قهرمانان؛ داور ایتالیایی پس از قضاوت پاریس-دورتموند گریست
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی درگذشت
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • خسارت طوفان به تاسیسات برق شهرستان‌های خراسان رضوی
  • ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد
  • ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر متوقف شد
  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند