Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: شهید محلاتی همواره در ذهن امت اسلامی ماندگار شده است چراکه در روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی از رادیو صدای جمهوری اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، سردار سیدقاسم قریشی عصر امروز در یادواره شهید شیخ فضل‌الله محلاتی و 330 شهید شهرستان محلات با اشاره به جایگاه شهید محلاتی اظهار داشت: حضور این شهید بزرگوار پیش از انقلاب اسلامی و پس از انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف نشات گرفته از روحیه مقاومت و ایستادگی این شهید والامقام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید محلاتی همواره در ذهن امت اسلامی ماندگار شده است چراکه در روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی از رادیو صدای جمهوری اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: شهید محلاتی حضوری موثر و مدیریتی مناسب داشت که الگوی فعالیت جهادی است زیرا در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی به خصوص دفاع مقدس با حضور بی‌دریغ، پیوسته و میدانی خود منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

قریشی خاطرنشان کرد: تاریخ هیچ‌گاه رشادت‌های شهید محلاتی و طلاب مجاهد را فراموش نمی‌کند چراکه همین دمیدن روحیه معنوی در میان رزمندگان بود که سبب موفقیت در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: مردم غیور محلات همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش‌های ارزشمند و درخشانی را ایفا کردند که نتیجه رشادت و مجاهدت جوانان انقلابی و مومن است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: دستاوردهای 42 ساله انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو و فرهنگ به حساب می‌آیند، کشورهای مظلوم و آزادی‌خواه منطقه با مشاهده حماسه‌های بی‌نظیر انقلاب اسلامی با وجود فشارها و تحریم‌های اقتصادی به خودباوری رسیدند و امید را همواره در وجود خود تقویت کردند.

ایستادگی و مقاومت با الهام از "مباهله" به شکست دشمنان می‌انجامد«جهش تولید» سبب ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن می‌شودامام جمعه مشهد مقدس: انقلاب اسلامی هنجارهای کشورهای سلطه‌گر و معادلات آنها را از میان برد

قریشی عنوان کرد: با ایستادگی و مقاومت باید شعار ما می‌توانیم را عملی کنیم  و بی‌شک نباید از اهمیت مجاهدان انقلاب اسلامی و نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی غافل شد.

وی ادامه داد: درحال حاضر رسالت خواص این است که با بصیرت خود توطئه‌های متعدد و متنوع دشمنان و شبهه‌افکنی‌ها را خنثی کنند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: توجه به رهنمودهای ولی فقیه یکی از عوامل موفقیت انقلاب اسلامی است زیرا توصیه‌ها و رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از انقلاب در برابر تهدیدها و آسیب‌ها محافظت کرده است.

انتهای پیام/712/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیروزی انقلاب اسلامی شهید محلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید

همسر شهید مهدی منتظر قائم با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید، گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ صدیقه مدرسی، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با تبیین جنایت‌های استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیان کرد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

مدرسی گفت: خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر می‌گوئیم و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

همسر شهید مهدی منتظر قائم تأکید کرد: عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان‌الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید و باور شکست‌ناپذیری اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 747576

دیگر خبرها

  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی