Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اسامی ورزشکاران کیش برای شرکت در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور به میزبانی جزیره کیش در جلسه ای بازبینی شد.
در جلسه ای که جمعه یکم اسفند، با حضور "هادی پور حسین، یوسف صداقت و رضا کاکاوند" اعضای کمیته فنی کیش در سالن کوثر مجموعه دهکده المپیک این جزیره برگزار شد اسامی ورزشکاران منتخب کیش در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور بازبینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس همین گزارش رضا اردیخانی سرپرست برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور با بیان این که قانون برگزاری مسابقات پرورش اندام در هر استانی در اوزان مختلف 20 نفر است، گفت: سرپرست مسابقات پرورش اندام کیش می تواند 5 نفر به انتخاب خود به تعداد شرکت کنندگان اضافه کند که در این مسابقات از جزیره کیش 25 نفر شرکت خواهند کرد.
وی افزود: تمام تیم های علاقمند جهت شرکت در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور به میزبانی جزیره کیش می توانند تا 9 اسفند اسامی اعضای تیم خود را اعلام کنند.
گفتنی است این مسابقات امسال از 13تا15 اسفند درجزیره کیش برگزار می شود و 400 نفر از ورزشکار پرورش اندام 31 استان کشور در این رقابتها حضور خواهند داشت.
روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!