Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:45:19 GMT

راهکار الغنوشی برای خروج تونس از بن بست سیاسی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۶۶۴۵

راهکار الغنوشی برای خروج تونس از بن بست سیاسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، راشد الغنوشی رئیس جنبش النهضه تونس امروز شنبه طرحی برای حل بحران سیاسی این کشور ارائه داد.

فتحی العیادی سخنگوی جنبش النهضه تونس اعلام کرد که الغنوشی صبح امروز شنبه در نامه ای به قیس سعید رئیس جمهور تونس خواستار برگزاری نشست سران سه قوا با نظارت قیس سعید با هدف حل بحران سیاسی در تونس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح الغنوشی در راستای ارزیابی وی درباره بحرانهای زیادی که از حیث اجتماعی و اقتصادی و بهداشتی تونس با آن دست و پنجه نرم می کند، است و اینکه آنچه در حال حاضر تونس به آن نیاز دارد، روح همبستگی ملی است.

العیادی تاکید کرد: این طرح و ابتکار عمل از رئیس جمهوری تونس به عنوان نماد وحدت آن انتظار دارد که در این لحظه حساس تاریخی، همبستگی میان تونسی ها ایجاد کند.

در طرح الغنوشی بر ضرورت توافقات ضروری برای حل بحران سیاسی به عنوان مانع حل بحران های اقتصادی و اجتماعی تونس تاکید شده است.

العیادی افزود: طرح ارائه شده از سوی الغنوشی با هدف ممانعت از حرکت تونس به سوی شرایط خطرناک است.

کد خبر 5151942

منبع: مهر

کلیدواژه: راشد الغنوشی تونس قیس سعید ایالات متحده امریکا عراق ایران روسیه رژیم صهیونیستی برجام فلسطین ناتو سوریه عربستان سعودی جو بایدن افغانستان اربیل لبنان حل بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد

احمد داود اوغلو رئیس حزب آینده ترکیه سه شنبه شب با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در استانبول دیدار و درباره غزه گفت و کو کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دو طرف در این دیدار در مورد تحولات سیاسی و میدانی مرتبط با جنگ علیه غزه، نسل‌کشی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و راه‌های کمک‌رسانی به ملت فلسطین گفت و گو کردند.

هنیه و اوغلو همچنین گفتگویی مفصل در مورد اوضاع جاری در کرانه باختری، قدس و مسجد الاقصی و وضعیت اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی به ویژه در سایه تصمیمات جائرانه ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی داشتند.

در این دیدار تلاش‌های صورت گرفته برای آتش‌بس در غزه و نتیجه وساطت‌ها بررسی شد.

هنیه ضمن تقدیر از موضع رسمی و مردمی ترکیه در حمایت از فلسطین بر ضرورت ادامه تلاش‌ها در عرصه منطقه و جهان برای تحمیل شکستی سخت و تاریخی بر رژیم اشغالگر تاکید کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول