Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفانو پیولی می گوید با وجود احترامی که برای لوکاکو قائل است اما زلاتان ابراهیموویچ را ترجیح می دهد.

استفانو پیولی، مربی میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی این هفته تیمش مقابل اینتر حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدای صحبتش درگذشت مائورو بلوگی، یکی از بازیکنان سابق اینتر را تسلیت گفت و سپس صحبت هایش را به این شکل شروع کرد:

با خونسردی و هیجان زیاد خودمان را برای این بازی آماده کردیم اما در عین حال متواضع هستیم و اراده زیادی برای پیروزی در این مسابقه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیولی در مورد تجمع هواداران تیمش در تمرین امروز میلان نیز گفت:

هواداران فوق العاده ای داریم. خیلی بد است که نمی توانیم در ورزشگاه پر از تماشاگر بازی کنیم. آنها همیشه ما را حمایت کرده اند. امیدوارم آخرین شهرآورد بدون حضور طرفداران باشد. هم تیم ما و هم اینتر دارای هویت هستند و شهرآورد بین این دو تیم همیشه یک بازی متوازن به همراه موقعیت های گلزنی فراوان بوده است. در بازی فردا باید فشرده بازی کنیم و قصد داریم بازی سطح بالایی را به نمایش بگذاریم. 

مربی روسنری در مورد برنامه اش برای مقابله با فشار تیم حریف نیز گفت:

 در مراحل آماده سازی همیشه در مورد نحوه حمله حریف فکر می کنیم و برنامه های دقیقی داریم. در مقابل حریفان همیشه فضای زیادی داریم و باید تصمیم های درستی بگیریم.

 

پیولی همچنین از حضور ساندرو تونالی به عنوان جانشین اسماعیل بن ناصر مصدوم خبر داد و گفت:

معتقدم تونالی استعداد زیادی دارد اما هنوز خیلی جوان است. روند رشد او خوب بوده است و تونالی تبدیل به بازیکن قدرتمندی خواهد شد و می تواند توانایی هایش را نشان دهد. حتی اگر جوان باشید هم باید انتظارات را برآورده کنید و تونالی در حال حاضر انگیزه زیادی دارد.  

مربی میلانی ها در مورد شکست مقابل اسپیتزیا و همچنین تساوی با ستاره سرخ نیز گفت:

 در سطح همیشگی مان نبودیم و حتی در فاز دفاعی هم مثل همیشه مستحکم و فشرده ظاهر نشدیم. فردا باید محتاط باشیم و فاصله ها را به طور مناسب حفظ کنیم. هدف ما ادامه راهی است که در پیش گرفته ایم. خوشحالیم که جوان ترین تیم لیگ را داریم و شگفتی ساز ظاهر شده ایم. هدف مان این است که بهترین نمایش را داشته باشیم و در پایان فصل ببینیم به چه دستاوردی می رسیم. تا پایان فصل مسابقات زیادی باقی مانده است و در حال حاضر هدف بلندمدتی نداریم.

 

 یکی از موضوعاتی که در تقابل دو تیم حاشیه زیادی داشت، درگیری لوکاکو و زلاتان ابراهیموویچ بود. پیولی در این باره گفت:

اگر این درگیری اتفاق نمی افتاد خیلی بهتر بود اما فردا یک بازی متفاوت است و اتفاقات دیگری می افتد. با این حال احترام زیادی برای هر دو این مهاجمین قائل هستم. هر دوی آنها حرفه ای هستم و با وجود احترام به لوکاکو اما زلاتان را ترجیح می دهم. میلان فردا باید به صورت جمعی بازی کند و یک تیم واحد باشد. تنها هنگامی که یک تیم واحد باشیم می توانیم توانایی های فردی مان را بروز دهیم. 

پیولی همچنین تایید کرد که در این دیدار ماریو مانژوکیچ را در دسترس نخواهد داشت:

او دچار مصدومیتی جزئی بود و امروز زیر نظر پزشکان بود. امیدوارم دوری ماریو طولانی مدت نباشد چون تازه داشت با شرایط تیم وفق پیدا می کرد.

مربی میلان در پاسخ به این که تیمش در این دیدار به دنبال تساوی است نیز گفت:

 اگر با تفکر گرفتن تساوی وارد میدان شوید، به باخت نزدیک تر خواهید بود. فردا برای برد بازی می کنیم.

پیولی در مورد توانایی های توموری برای متوقف کردن لوکاکو نیز گفت:

او عملکرد خوبی داشته است و شخصیتش با سایر مدافعین تیم تفاوت دارد اما از نظر تکنیکی و فیزیکی، توموری برای تقابل با مارتینز یا سانچز مناسب است چرا که از نظر فیزیکی نمی تواند با مهاجمی فیزیکی مثل لوکاکو رقابت کند. با این حال از عملکرد او راضی هستم. 

اخبار داغ 

پنجره باشگاه پرسپولیس مجددا بسته می شود / سند و تصویر حکم کنایه مجری شبکه 3 به آذری جهرمی: جوان است و جویای نام! / ویدیو زهرا اسماعیلی چگونه در زندان کرج اعدام شد؟ / عکس و جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت چرا ارلینگ هالند، زمانی که 8 میلیون یورو ارزش داشت، خریداری نشد؟ تئو هرناندز: جدایی از رئال مادرید، بهترین تصمیم برای من و اشرف حکیمی بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیز گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان

به گزارش صدای ایران از ایسنا، در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.


دیگر خبرها

  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • حماس: برای رسیدن به توافق به قاهره می‌رویم
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند