Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با بیان این‌که در استان یزد بهترین تعامل بین دستگاه‌های مختلف در راستای رفع مشکلات بخش صنعت را داریم، اظهار کرد: همین تعامل باعث شده که بسیاری از مشکلات بخش صنعتی و معدنی در داخل استان برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وضعیت صنعت استان یزد را رو به رشد دانست و افزود: حجم سرمایه گذاری و تعداد مجوزهای صادر شده نشان دهنده کسب رتبه های برتر استان یزد در بحث سرمایه گذاری است.

استاندار یزد در ادامه بی آبی را از جمله مهمترین دغدغه سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی این استان عنوان کرد و گفت: در بحث مسئولیت اجتماعی معادن استان یزد تجارت خوبی دارد و خوشبختانه تاکنون معادن و واحدهای صنعتی بزرگ اقدامات خوبی انجام دادند.

طالبی ساماندهی مشکلات پتروشیمی، راه‌اندازی مجدد فولاد میبد، تأمین ورق آهن، تکمیل نبودن یک سری زیرساخت‌های توسعه اقتصادی در برخی شهرستان ها را از جمله دغدغه‌های توسعه اقتصادی استان یزد دانست و بیان کرد: واگذاری معادن بافق و بهاباد باید با تدبیر مناسب به سرمایه گذاران بومی انجام شود.

وی در رویکرد توسعه‌ای استان بحث اقتصاد دانش بنیان در اولویت اجرایی قرار دارد، گفت: حمایت از نوآوری صنایع و تولید صنایع کم آبخواه زیرساخت لازم برای حمایت از شرکت های دانش بنیان است.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد سرمایه گذاری آب توسعه اقتصادی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد