Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سلیمی شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به برنامه‌های پیش رو و چشم انداز فضای سبز در جنوب غرب تبریز گفت: چندین پروژه فضای سبز در این بخش از تبریز در دست اجرا بوده که احداث باغات لاله و مهر ولایت دو با پایان عملیات تسطیح وارد فاز عملیاتی و اجرایی برای کاشت نهال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین به توسعه باغات رواسان اشاره کرد و افزود: پیش بینی می‌شود عملیات احداث و آماده سازی پارک‌های مهر ولایت دو و باغات لاله تا خرداد ماه به پایان رسیده و به شهروندان منطقه تقدیم شود.

او افزود: طراحی باغات لاله در حال رایزنی و انجام مقدمات اولیه بوده و باغات لاله برای نخستین بار در کشور در قالب باغات میوه عملیاتی خواهد شد و فرصتی برای گردشگری و تولید و اشتغالزایی را به صورت توامان برای منطقه و شهر به همراه خواهد آورد.

شهردار منطقه ۷ تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش میزان درختکاری در اسفند ماه و سال ۱۴۰۰ در جنوب غرب تبریز خبر داد و گفت: با پروژه‌هایی در دست اقدام در حوزه فضای سبز، پیش بینی می‌شود که میزان درختکاری در اسفندماه و سال آتی افزایش یابد و از این طریق بخشی از نیاز منطقه به هوای پاک تامین شود.

او همچنین میزان گل کاری در منطقه و آماده سازی معابر برای استقبال از بهار را بالغ بر ۶۰ هزار گل عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تبریز فضای سبز توسعه باغات باغات لاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محبوب علیلو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم به شدت برخورد می کند، افزود: طرح برخورد با خودروهای شوتی و آلوده کننده صوتی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات و هنجارشکنی در سطح کلانشهر تبریز به ویژه در مناطقی از جمله شهرک ولی عصر، رشدیه، ائل گلی و مرزداران به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اظهار کرد: به منظور برخورد با خودروهای هنجارشکن که با دستکاری اگزوز و تولید صداهای ناهنجار و یا نصب انواع کیت های تولید صدا در اگزوز خودرو باعث تولید و ایجاد آلودگی شنیداری و دیداری شده و با انجام حرکات مخاطره آمیز زمینه نارضایتی شهروندان و سلب آسایش عمومی و بی نظمی در معابر را به وجود می آورند، دستورات مقتضی صادر و به مبادی اجرایی ابلاغ شده است.

به گفته محبوب علیلو، با پیگیری های انجام شده در اجرای طرح یاد شده، نتایج مطلوب و رضایت شهروندان حاصل شده است.

وی ادامه داد: در قالب اجرای این طرح از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۱ دستگاه انواع خودرو که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقیله خود اقدام به ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند، در سطح شهر تبریز به پارکینگ منتقل و با تحویل پلاک تعمیری و اعمال قانون، خودرو به وضعیت استاندارد برگشت داده شده است.

محبوب علیلو افزود: برای صیانت از حقوق عامه تعداد ۴۲۰ فقره اعمال قانون نسبت به تخلفاتی همچون آلودگی صوتی و موارد دستکاری شده در تبریز انجام پذیرفته و اجرای این طرح تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به خودروهایی که در معابر به ویژه بزرگراه ها و اتوبان ها خلاف جهت تردد می کنند، گفت: حرکت خلاف جهت و نیز دنده عقب خودروها در اغلب مواقع حادثه آفرین شده و خسارات جانی و مالی متوجه شهروندان می کند که در این خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی باید بدون اغماض این گونه خودروها را توقیف کند و برخورد لازم قانونی با رانندگان مربوطه به عمل آورد.

کد خبر 6092431

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی تبریز
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد