Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال تاسیسات دریایی گفت: دیدار رده‌بندی لیگ برتر هندبال قطعا زیبا خواهد بود و باید ببینیم کدام تیم بهتر بازی می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهسا معتمدی، سرمربی تاسیسات دریایی تهران پس از شکست تیمش برابر شهید شاملی کازرون در لیگ برتر هندبال، اظهار داشت: بازی زیبایی بود و به کازرون تبریک می‌گویم خیلی خوب از موقعیت‌ها استفاده کردند و توانستند نتیجه ایده‌آل خود را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در بین دو  نیمه موارد لازم را به بازیکنان گفتم و تغییراتی را دادیم و در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم اما چون در نیمه اول بچه‌ها از موقعیت‌ها استفاده نکردند و توپ‌های آنها گل نشد، نتوانستیم  در نیمه دوم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم هندبال تاسیسات دریایی در خصوص دیدار رده‌بندی برابر سپاهان گفت: صد درصد بازی زیبایی خواهد بود و باید منتظر بمانیم ببینیم کدام تیم بازی بهتری به نمایش می‌گذارد.

وی در خصوص شانزدهمین دوره لیگ برتر تاکید کرد: شرایط کرونا باعث شده بود بازی‌ها فشرده باشد و روی بدن بازیکنان تاثیر داشت. اواخر فصل فشار زیاد بود اما به ایستگاه آخر رسیدیم. یکسری از تیم‌ها خیلی خوب بودند و رقابت‌های نزدیکی داشتند.‌

لیگ برتر هندبال بانوان| دومین فینالیست مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال بانوان لیگ برتر هندبال بانوان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و توانست در زمین حریف به تساوی 2-2 دست پیدا کند تا فرصت خوبی در بازی برگشت داشته باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در ابتدا موفق شدند در زمین حریف پیش بیفتند، اما دو گلی که بایرن در نیمه دوم به ثمر رساند شرایط را برای این تیم دشوار کرد و به نظر می‌رسید که شاید شکستی در رقابت‌های فصل لیگ قهرمانان در انتظار آنها باشد.

اما گلی که وینیسیوس جونیور در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند شرایط را به صورت کلی برای آنها تغییر داد و باعث شد که امید بسیار زیادی به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حمایت هوادارانشان داشته باشند.

رودیگر پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «DNA این تیم این است که هرگز تسلیم نشود و با تمام وجود در زمین بجنگد. ما همیشه تا لحظه آخر هر بازی می‌جنگیم و توانایی گلزنی در هر زمانی را داریم.»

دیگر خبرها

  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران