Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:49:17 GMT

تشدید نظارت بر بازار عرضه کالاهای ضروری در سمنان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۷۲۰۰

تشدید نظارت بر بازار عرضه کالاهای ضروری در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد عصر امروز در جلسه ویدیوکنفرانسی بررسی مشکلات حوزه اقتصادی شهرستان‌های استان سمنان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: نظارت بر بازار عرضه و تقاضای کالاهای ضروری با پیگیری‌های مستمر فرمانداری‌های استان سمنان و دستگاه‌های نظارتی تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در ماه پایانی سال جاری قرار داریم، نظارت‌ها در تأمین و نحوه قیمت‌گذاری کالاهای اساسی و غیرضروری با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و اصناف و همچنین فرمانداری‌های استان سمنان تشدید شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: کمبود کالاهای اساسی در بازار عرضه و تقاضا به‌هیچ‌عنوان معنا ندارد و با همکاری استانداری و فرمانداری‌های استان و دستگاه‌های نظارتی برای تأمین کالا در ماه‌های گذشته در استان تلاش شد.

شریفی‌نژاد عنوان کرد: بازرسی از بازار و رصد قیمت و میزان موجودی کالا بر اساس زمان‌بندی در استان انجام شود و در صورت کمبود احتمالی کالاهای ضروری، در کمترین زمان ممکن مراتب برای پیگیری در  استان و ملی به مسؤولان مربوط گزارش شود.

لزوم حمایت از تولیدکنندگان 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: رصد مستمر قیمت اقلام غذایی و ضروری مردم همانند ماه‌های گذشته در دستور کار فرمانداری‌های استان سمنان قرار گیرد.

مهدی سلامتی بیان کرد: تأمین اقلام و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به کالاهای اساسی در استان سمنان با جدیت ادامه دارد.

وی افزود: در ارتباط با تأمین آرد، توزیع لاستیک و پلاک‌کوبی دام‌های سبک و همچنین راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار در برخی از مراکز شهرستان‌های استان سمنان در جلسات قبلی تأکید شد که با پیگیری‌های مستمر انتظار آن است که مصوبات جلسات در گام اجرایی قرار گیرد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدکنندگان و در کنار آن رعایت حقوق مصرف‌کنندگان باید موردتوجه فرمانداری‌های این استان باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان کالاهای اساسی قیمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نظارت شب عید لاستیک فرمانداری های استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان در بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی در دست ساخت شهر خرم آباد گفت:تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود.
 ابوطالب شفقت با اشار به پیشرفت ۶۸ درصدی ساختمان استانداری لرستان افزود:ساختمان استانداری در ۱۱  طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 استاندار لرستان همچنین در بازدید از هتل صخره ای خرم آباد گفت:دستگاههای اجرایی و شهرداری باید موانع کار را برای سرمایه گذار پایه کار این طرح که شامل جاده ی دسترسی و تأمین زیر ساختها است در اسرع وقت مرتفع کنند.
هتل صخره ای خرم آباد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته شده و در اجرای آن یکصد اتاق ،سه سالن یک هرار نفری و باند بالگرد طراحی شده است. 
 دکتر  ابوطالب شفقت در بازدید از مجتمع مسکونی و تجاری کیو خرم آباد هم افزود: فرابند شروع بکار این طرح فراهم شده است . این طرح  در زمینی به مساحت  ۱۶ هزار متر با همکاری  شهرداری خرم آباد و بنیاد اقتصادی کوثر  شروع شد که چند سالی است تعطیل  است . 
  استاندار لرستان همچنین در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی شهر خرم آباد ضمن دعوت از سرمایه گذاران وخیران برای مشارکت در توسعه  استان بر پیگیری مطالبات مردم ،مشارکت و آموزش دادن مردم وجوانان برای توسعه استان تأکید کرد .
دکتر شفقت همچنیت امروز از محل برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد .
 بیش از ۳۵ هزار دانش آموز لرستانی در این مرحله در کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد