Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان مسابقات قویترین مردان دسته 105+ کیلوگرم کشور گفت: بازخوردی که از پخش زنده مسابقات در صفحه اینستاگرام گرفتم بی نظیر است و شاهد بازتاب فوق العاده آن هستم؛ طوری که انگار رقابت‌ها از رسانه ملی پخش شده و تمام مردم کشور در جریان مسابقات قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن مسن آبادی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص سطح مسابقات قهرمانی قویترین مردان کشور در دسته 105+ کیلوگرم اظهار داشت: در مقایسه با سال های گذشته این دوره از مسابقات بالاترین سطح رقابت ها را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام نفرات مطرح و شناخته شده این رشته که مدعی قهرمانی بودند حضور داشتند و با تمام توان تلاش کردند. ما با آیتم های بسیار سخت و جدی مواجه بودیم.

مرد طلایی پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قویترین مردان کشور افزود: یکی از قهرمانان خوب این رشته محمدرضا تازه رو است و قطعاً می دانستم او که خودش اهل ایرانشهر است، حریف اصلی من در این رقابت خواهد بود. از زمانی که به سمت مسابقه حرکت کردم انتظار رقابت بسیار سخت و سنگینی داشتم که شکر خدا این نبرد به نفع من تمام شد.

وی درباره پخش زنده مسابقات از صفحه اینستاگرام فدراسیون بدنسازی و تلویزیون های اینترنتی تصریح کرد: رئیس فدراسیون در این زمان کوتاهی که سکاندار فدراسیون شده، زحمات قابل توجه ای کشیده است. امروز که مسابقات به پایان رسیده و بازخوردی که از پخش زنده مسابقات گرفتم بی نظیر است و شاهد بازتاب فوق العاده آن هستم؛ طوری که انگار رقابت‌ها از رسانه ملی پخش شده و تمام مردم کشور در جریان مسابقات قرار گرفتند. امیدوارم مردان آهنین مجدد به تلویزیون و خانه های مردم بازگردد.

مسن آبادی با اشاره به اینکه ایرانشهر و استان سیستان و بلوچستان جزو مناطق محروم کشور هستند، افزود: در ایرانشهر با مردمانی بسیار خون گرم و مهمان نواز آشنا شدیم که میزبانی بسیار عالی داشتند. قبل از سفر فکر می کردم حتماً شرایط سختی خواهیم داشت و تفاوت آب و هوای منطقه مشکل ساز می شود، اما انقدر که همه چیز دلپذیر بود نه به من بلکه به هیچکس سخت نگذشت و با خاطرات زیبایی آنجا را ترک کردیم.

قویترین مرد ایران در سال 99 در پایان خاطر نشان کرد: تقریباً اردیبهشت یا خرداد ماه مسابقات آماتوری قویترین مردان جهان در آفریقای جنوبی برگزار می شود. امیدوارم با حمایت های فدراسیون بتوانم یکی از شرکت کنندگان در این رقابت ها باشم. حدود 15 سال است که در این رشته فعالیت دارم و مسابقات زیادی شرکت کردم اما در هیچ دوره ای ندیدم که رئیس فدراسیون 2 روز تمام از نزدیک مسابقه ای را نظارت کند و پیگیر ورزشکاران باشد تا هر کدام جایگاه خود را در این رشته بدست آوردند. از دکتر نصیرزاده بخاطر حضورش و تمام زحماتی که برای ورزشکاران و جامعه ورزشی می کشد، تشکر می کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قویترین مردان رقابت ها پخش زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در دو بخش مردان و زنان ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت به میزبانی کمیته دارت فدراسیون ورزش کارگری در بوستان سئول تهران برگزار می‌شود.

بر همین اساس برنامه زمان‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

زمان مسابقه بانوان: جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۱۴

زمان مسابقه مردان: شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۵

دیگر خبرها

  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم