Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که در فرمانداری آبیک برگزار شد،  اظهار داشت: سلامتی مردم برای تمامی مسوولان استان از اهمیت بالایی برخوردار است و از همان روزهای نخست که ویروس جهش یافته در آبیک مطرح شد مسوولان برای کنترل و قرنطینه اقدامات لازم را به سرعت انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: البته این ویروس مانند یک شیر وحشی در قفس است که اگر رها شود می تواند خطرات جدی را برای مردم و جامعه ایجاد کند و باید تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.
این مسوول گفت: ویروس جهش یافته محدودیت سنی ندارد که این موضوع نگرانی را بیشتر می کند و نشان دهنده قدرت ابتلا و اثرگذاری فوق العاده این ویروس است.
جمالی پور اضافه کرد:  در این ۱۲ ماه تمامی اعضای ستاد با تمام وجود زحمت کشیدند و باعث شدند تا استانی که در راه ارتباطی بسیاری از استان های مطرح و پر خطر کشور قرار دارد و جمعیت مهاجر بسیار قابل توجهی را در درون خود جا داده است تا حدود زیادی کنترل شود.
وی اظهار داشت: از مردم انتظار داریم در عرصه مقابله با کرونا میدان داری کنند و نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی حساسیت بیشتری را به خرج دهند.
این مسوول گفت: رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی بی احترامی به قانون و بی احترامی به خود فرد است و نباید با سهل انگاری در زمینه کرونا باعث ابتلای مردم شویم.
جمالی پور افزود: محدودیت ها باید به صورت جدی دنبال شود چراکه در حال حاضر هفت نفر از مبتلایان به ویروس جهش یافته کرونا در آبیک کشف شده اند و امکان دارد این تعداد افزایش یابد.
وی اضافه کرد: وضعیت شیوع ویروس جهش یافته در بسیاری از مناطق کشور جدی تر شده است و نمی توان با سهل انگاری نسبت به آن برخورد کرد بلکه در این زمینه باید تمامی مسوولان و مردم،  دست به دست یکدیگر دهند تا از این بحران عبور کنیم.
این مسوول اظهار داشت: با اصناف و اتحادیه های متخلف باید برخورد شود چراکه بازی با جان مردم شوخی ندارد و کوتاهی در این زمینه خسارات زیادی را به همراه خواهد داشت.
استاندار قزوین گفت: تمامی برنامه های جمعی باید براساس دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود و محدودیت های شبانه هم با قوت مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد پیشگیری استان قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا استانداری قزوین فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد پیشگیری استان قزوین ویروس کرونا ستاد پیشگیری استان قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا استانداری قزوین فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور ویروس جهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند

دریافت 10 MB کد خبر 6089768

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند