Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک متخصص تغذیه ضمن توصیه به خوردن میوه کیوی، آن را یک روش طبیعی برای بالا بردن ایمنی بدن در مقابل ویروس کرونا دانست. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از العالم، نورهان محی الدین ​​متخصص تغذیه می‌گوید که میوه کیوی یکی از مهمترین مواد مغذی است که ایمنی بدن را تقویت می‌کند، زیرا حاوی طیف وسیعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او توضیح داد: کیوی منبع اصلی ویتامین "C" و سرشار از آنتی اکسیدان است که به مبارزه با سرماخوردگی و ویروس کرونا کمک می‌کند.

این متخصص تغذیه به نقش کیوی در حفظ سطح فشار خون و در نتیجه کاهش خطرات و بیماری‌های مرتبط مانند حملات قلبی اشاره کرد.

به گفته او کیوی حاوی درصد بالایی از آب است که به کاهش ویسکوزیته خون، تحریک گردش خون و بهبود جریان خون در عروق کمک می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونای انگلیسی میوه کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: قاچاقچیان که از کنگاور استان کرمانشاه در حال حمل پرنده‌ها بودند، شناسایی و بامداد هفتم اردیبهشت در گلوگاه انتظامی شهید زارعی همدان دستگیر شدند.

رضا دانش پژوه با اشاره به اینکه در این زمینه ۷ نفر بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شدند، افزود: جوجه چکاوک‌ها ۴۶۳ قطعه بودند که هم اکنون در اداره کل محیط زیست نگهداری و تغذیه می‌شوند.

او همچنین گفت: چکاوک‌ها نقش موثری در چرخه محیط زیست دارند و از آفت کش‌های طبیعی به شمار می‌روند.

 مدیر نظارت بر امور حیات وحش استان همدان هم گفت: حذف یکباره این شمار پرنده ممکن است به انقراض منطقه‌ای چکاوک‌ها منجر شود.

عیرضا محمدی افزود: این جوجه چکاوک‌ها یک تا دو هفته باید توسط محیط بانان تغذیه شوند و سپس به طبیعت باز گردند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • همه چیز درباره ثبت اختراع در سطح جهانی یا پتنت بین‌المللی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد