Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:43:07 GMT

راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۷۵۰۵

راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام بادکو رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت : با راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان، فرآیند‌های اولیه و فراخوان و پذیرش جوانان صاحب ایده، متقاضی ایجاد و توسعه کسب و کار و علاقمندان به همکاری در تیم‌های استارتاپی انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به حمایت‌هایی که جهاد دانشگاهی کرمانشاه از این جوانان خواهد داشت، گفت : پس از انجام فراخوان و شناسایی جوانان خلاق و دارای ایده، مرحله گزینش آن‌ها صورت می‌گیرد و سپس دوره‌های آموزشی و مشاوره را برای آن‌ها خواهیم داشت.

رئیس جهاددانشگاهی کرمانشاه افزود: در انتهای این دوره ها، تیم‌هایی بوجود خواهند آمد که در حوزه کسب و کار‌های نوآورانه فعالیت خواهند داشت.

او در خصوص تفاوت‌هایی که این طرح با فعالیت‌های پارک علم و فناوری در استان دارد افزود: در پارک علم و فناوری فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد، قابلیت تجاری سازی دارد، اما در این طرح، ما طیفی را شناسایی می‌کنیم که وارد یک فضای نو می‌شوند و تعداد جوانان بسیار بیشتری را در همه شهرستان‌های استان تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

بادکو ادامه داد: باتوجه به آغاز اقدامات اولیه و مقدماتی، ظرف ۲۰ روز آینده مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان در استان کرمانشاه واقع در خیابان شهید اشرفی اصفهانی راه اندازی می شود.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در کرمانشاه جوانان باهوش و مستعد زیادی داریم که فقط باید زمینه را برای شکوفا شدن استعدهایشان فراهم کرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی نوآوری و شکوفایی نوآوری و خلاقیت جوانان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی گفت: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم می‌باشد که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان به همراه داشته باشد.

محمدی افزود: با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، یک دستگاه MRI سه تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج