Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی داوری گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب، فاز اول عرضه تولیدات کارخانه‌های تولید فرش ماشینی از طریق مجموعه زندیه در شیراز کلید خورد و امیدواریم فاز دوم در سطحی فراگیرتر، سال آینده آغاز شود.

او اظهار کرد: در این مسیر، محصولات تولیدی کارخانه‌های فرش ماشینی، با تخفیف تا ۵۰ درصد از قیمت مصرف کننده کارخانه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری با بیان اینکه شیوع کرونا، بسته شدن مرز‌ها به دلیل شیوع این بیماری، تحریم‌ها و ... منجر به کاهش صادرات فرش ماشینی از یک سو و افزایش هزینه‌های تولید از سوی دیگر شده است، گفت: مسائل مختلف موجب افزایش چند برابری قیمت فرش ماشینی طی یک سال اخیر شده است.

این کارآفرین شیرازی گفت: در طرح اجرایی شده، این مجموعه پس از رایزنی با تولیدکنندگان مختلف، زمینه‌ای را فراهم کرد که تولیدات با کیفیت این شرکت‌ها، با قیمت‌های مناسب به شکل مستقیم در دسترس خریداران و مصرف کنندگان قرار گیرد.

داوری با بیان اینکه این اقدام زمینه را برای کاهش ۵۰ درصدی قیمت کالای ایرانی برای مصرف کنندگان را فراهم کرده است، گفت: یکی از اهداف این اقدام، کمک به اقتصاد تولید کنندگان و تداوم حرکت چرخ تولید بوده است.

او با بیان اینکه مجوز‌های لازم برای اجرای این طرح از اتاق اصناف و ستاد مدیریت بیماری کرونا دریافت شده است، گفت: با توجه به الزامات شرایط شیوع کرونا، اقدامات و دستورات لازم از سوی ستاد کرونا اخذ و در مجتمع فرش زندیه اجرایی شده است.

داوری گفت: با توجه به شرایط فیزیکی محل عرضه کالا در مجموعه زندیه که فضای بزرگ نمایشگاهی را شامل می‌شود، امکان فعالیت از سوی ستاد مدیریت کرونا، فراهم شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارآفرین شیرازی فرش ماشینی کرونا ویروس فرش ماشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

رئیس قوه قضاییه در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان گفت:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکار‌ی با دیگر قوا درحال اصلاح است.

وی گفت: برخی نهاد‌های حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.

رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قرارداد‌های ضعیف است؛ همه قرارداد‌ها از جمله قرارداد‌های دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قرارداد‌ها نیز تغییر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد