Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در بازدید اخیر اعضای کار گروه رفع بوی نامطبوع اتوبان تهران-قم از مجتمع آرادکوه، بر پیشرفت اقدامات سازمان در مدیریت بهینه پسماند تاکید شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صدرالدین علیپور گفت: روز پنجشنبه معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری تهران، فرماندار شهرری، بخشدار کهریزک، مدیرکل محیط زیست استان تهران، مدیرکل محیط زیست شهرری و مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به دعوت سازمان پسماند از مجتمع آرادکوه بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات سازمان در حوزه مدیریت بهینه پسماند در مقصد و تلاش‌های ما برای کاهش بوی نامطبوع اطراف تهران قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اظهار رضایت اعضای کارگروه از جدیدترین اقدامات سازمان پسماند در مجتمع آرادکوه به عنوان مقصد دفع و پردازش زباله‌های شهر تهران عنوان کرد: در این بازدید معاون استاندار و سایر اعضا روند مدیریت پسماند در مقصد را از حیث کاهش آثار مخرب زیست محیطی پردازش پسماند، مثبت ارزیابی کردند.

علیپور با بیان اینکه پیشرفت محسوس اقدامات سازمان در زمینه مدیریت بهینه پسماند ناشی از اجرای طرح کاپ به عنوان الگوی نوین پسماند است، گفت: براساس تحقیقات صورت گرفته، مجتمع آرادکوه یکی از ۲۸ منبع بوی نامطبوع اتوبان تهران- قم است، به همین دلیل در دو سال گذشته تمام تلاش خود را کردیم تا با اجرای پروژه‌های مختلف، سهم این منبع را به حداقل برسانیم. اکنون این مهم به گفته مسئولان استانداری و محیط زیست استان تهران تا حدود زیادی محقق شده به طوری که حتی در روز بازدید اعضای کارگروه هم هیچ بوی نامطبوعی در مجتمع آرادکوه استشمام نمی‌شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تصریح کرد: اعضای کارگروه رفع بوی نامطبوع اتوبان تهران- قم با حضور در مجتمع آرادکوه از پروژه‌های افزایش استاندارد کمپوست، بهسازی فرایند‌های پردازش و بی خطرسازی در مقصد، افزایش ظرفیت و بهبود کیفی تصفیه خانه شیرابه، احداث و بهره‌برداری از ایستگاه هواشناسی خودکار و فرایند گرانول سازی و غنی سازی کمپوست بازدید کردند.

علیپور در پایان گفت: در این بازدید مسئولان بر پیشرفت محسوس اقدامات سازمان پسماند در زمینه پردازش نهایی زباله و به تبع آن نقش مجموعه آرادکوه در کاهش بوی نامطبوع اطراف تهران تاکید کردند. ما نیز اعلام کردیم که سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با همه توان و جدیت لازم به تمامی مسئولیت‌ها و وظایفش عمل خواهد کرد، اما نیل به اهداف زیست محیطی در حوزه پسماند نیازمند حمایت همه جانبه دولت و ایفای نقش‌های مصوب از سوی تمامی دستگاه‌ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نامطبوع بوی نامطبوع پسماند اقدامات سازمان سازمان پسماند مجتمع آرادکوه مدیریت پسماند بوی نامطبوع محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت