Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار علیرضا گل محمدی فرمانده تفحص شهدای جبهه میانی را تسلیت گفت. 

بسم رب الشهداء والصدیقین

یسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِّنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ

(شهدا) را مژده نعمت و فضل خدا می‌دهند و خدا پاداش مومنان را تباه نمی‌کند

با درود و صلوات بر محمّد و آل محمّد و اهداء سلام و تحیات وافر الهی، بی شک شهدای به معراج رفته تفحص، ادامه دهندگان رسالت زینبی اند که در راه نورانی و پر خطر یافتن دردانه‌های ملت، قدم نهادند و با تلاش‌ها و ایثارگری‌های خویش در نهایت گمنامی، مجاهدانه عزیزترین سرمایه خود را در راه خدا و اهداف متعالی اسلام و نظام فدا نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده دلاور قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین در جبهه میانی، پاسدار سرافراز و مجاهد شهید علیرضا گل محمدی که در مأموریت مقدس جستجوی شهداء به افتخار جانبازی نائل شد و بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفت و فرمانده محور جستجو، بسیجی رشید و شجاع شهید محمود حاجی قاسمی که در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام مفتخر به عنوان جانبازی گردید، از مصادیق عینی همین مجاهدان فی سبیل اللّه بودند که عمر با برکت و نورانی خویش را در راه خدمت به اسلام، انقلاب و خانواده معظم شهداء صرف نمودند و عاقبت، پاداش تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه‌ی خود را در عملیات تفحص شهداء گرفتند و عاشقانه به مقام عالی شهادت نائل آمدند.

اینجانب شهادت این عزیزان جان برکف را خدمت مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، همرزمان عزیز در کمیته جستجوی مفقودین و همچنین خانواده‌های محترم آنان تبریک وتسلیت عرض می‌نمایم. از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌دارم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرلشکر باقری ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عروج شهادت گونۀ سردار سرتیپ «سیدمجید ای افت» را تسلیت گفت.

رئیس مجلس، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

عروج شهادت‌گونۀ سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ پاسدار سیدمجید ای افت موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی با اخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه ازجمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژۀ شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمة (ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانۀ کنگرۀ بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را بر عهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینۀ افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ای افت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانوادۀ صبور و گران‌قدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6096826

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس