Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتشار پیامی شهادت، شهیدان گل محمدی و محمود حاجی قاسمی، شهدای تفحص را تبریک و تسلیت گفت. خبرگزاری میزان _ سرلشکر پاسدار محمد باقری با انتشار پیامی در خصوص شهادت شهیدان گل محمدی و محمود حاجی قاسمی، شهدای تفحص را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

یسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِّنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ

(شهدا) را مژده نعمت و فضل خدا می‌دهند و خدا پاداش مومنان را تباه نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با درود و صلوات بر محمّد و آل محمّد و اهداء سلام و تحیات وافر الهی، بی شک شهدای به معراج رفته تفحص، ادامه دهندگان رسالت زینبی اند که در راه نورانی و پر خطر یافتن دردانه‌های ملت، قدم نهادند و با تلاش‌ها و ایثارگری‌های خویش در نهایت گمنامی، مجاهدانه عزیزترین سرمایه خود را در راه خدا و اهداف متعالی اسلام و نظام فدا نمودند.

فرمانده دلاور قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین در جبهه میانی، پاسدار سرافراز و مجاهد شهید علیرضا گل محمدی که در مأموریت مقدس جستجوی شهداء به افتخار جانبازی نائل شد و بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفت و فرمانده محور جستجو، بسیجی رشید و شجاع شهید محمود حاجی قاسمی که در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام مفتخر به عنوان جانبازی گردید، از مصادیق عینی همین مجاهدان فی سبیل اللّه بودند که عمر با برکت و نورانی خویش را در راه خدمت به اسلام، انقلاب و خانواده معظم شهداء صرف نمودند و عاقبت، پاداش تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه‌ی خود را در عملیات تفحص شهداء گرفتند و عاشقانه به مقام عالی شهادت نائل آمدند.

اینجانب شهادت این عزیزان جان برکف را خدمت مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، همرزمان عزیز در کمیته جستجوی مفقودین و همچنین خانواده‌های محترم آنان تبریک وتسلیت عرض می‌نمایم. از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌دارم.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

بیشتر بخوانید: تفحص پیکر مطهر شهید «مصطفی نوروزی »در آب‌های جنوب

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شهدای تفحص سرلشکر باقری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهدای تفحص سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح شهدای تفحص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری