Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:35:06 GMT

کرمانشاه پایتخت تاب‌آوری کشور می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۷۸۷۷

کرمانشاه پایتخت تاب‌آوری کشور می‌شود

گروه استان‌ها- معاون استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد به عنوان پایتخت تاب‌آوری کشور معرفی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حسین خوش‌اقبال در همایش تاب‌آوری اجتماعی، اظهار داشت: به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه شرایط اجتماعی کشور مناسب نیست و راه‌اندازی کارگاه آموزشی تاب‌آوری ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه با توجه به دیدگاه بلند دولت و نهاد ریاست جمهوری در زمینه مسائل اجتماعی اقدامات ارزشمندی انجام شده است عنوان کرد: به هر میزان جمعیت توانمندتر و آگاه‌تر نسبت به زندگی با کیفیت باشند روند توسعه در هر منطقه‌ای شتاب می‌یابد.

وی با اشاره به مشکلات استان به واسطه هشت سال جنگ، حاشیه‌نشینی و کمتر توسعه‌یافتگی گفت: با هماهنگی، همراهی و تلاش مجموعه‌های مرتبط می‌توان از این فرصت برای ارتقای آموزش در سطح جامعه بیشتر استفاده کرد و چاره‌ای نیست جز اینکه همه با هم کارهایی در راستای ارتقای تاب‌آوری به ویژه در مناطق حاشیه‌نشین انجام دهیم.

امام جمعه همدان: جوانان با عقلانیت و معنویت نسبت به مسائل اجتماعی مسئولیت‌پذیر باشنداجرای طرح‌های انتقال آب بین‌حوضه‌ای منوط به حل مسائل اجتماعی و زیست‌محیطی استآغاز عملیات پروژه بهشت‌آباد منوط به حل مسائل اجتماعی و زیستی است

معاون استانداری کرمانشاه با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ماندگار و خوب این دولت توجه به مسائل اجتماعی بوده است گفت: امید داریم در فرصت باقی مانده دولت نیز طوری اقدام شود که دولت‌های بعدی نیز نسبت به مسائل اجتماعی بیشتر حساس باشند.

خوش اقبال با اشاره به اینکه کشور ما یکی از مقاوم‌ترین ملت‌ها در دنیا را دارد و نشانه آن را در بحران‌های مختلف همچون جنگ‌، زلزله و سیل دیدیم افزود: با توجه به تجارب گذشته و توان علمی مردان و زنان استان می‌توان در راستای ارتقای جامعه گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اثربخشی تاب‌آوری و پتانسیل استان تلاش شود که این استان به عنوان پایتخت تاب‌آوری کشور شود عنوان کرد: یکی از مشکلات جامعه امروز ما جدی نگرفتن آموزش است در حالی که باید حساسیت به گونه‌ای باشد که در تمامی مراحل زندگی این موضوع در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: چنانچه در تمام مباحث آموزش سرلوحه کار قرار گیرد خروجی کار به مراتب بهتر می‌شود و تجارب گذشته نشان می‌دهد در نقاطی از کشور که به آموزش توجه شده خروجی در رابطه با مسائل اجتماعی به مراتب بهتر از نقاطی بوده که توجه نکرده‌اند.

انتهای پیام/832/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی آسیب های اجتماعی مسائل اجتماعی تاب آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه