Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:22:55 GMT

هشدار گانتس درباره برنده نشدنش در انتخابات کنست

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۸۰۰۸

هشدار گانتس درباره برنده نشدنش در انتخابات کنست

بنی گانتس هشدار داد اگر حزبش در بازگشت به کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در انتخابات ماه آینده شکست بخورد نخست وزیر این رژیم وزیران لیست میانه را برکنار خواهد کرد و تمام اصول و ضوابط را زیر پا خواهد گذاشت.

به گزارش ایسنا، بنی گانتس، رهبر ائتلاف آبی – سفید در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اشاره کرد، اگر از مانعِ انتخابات برای ورود به کنست عبور نکنم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فردای انتخابات تمام وزیران آبی – سفید را برکنار خواهد کرد و آویخای مندلبلیت، دادستان کل را اخراج می‌کند و مانع تعیین دادستان کل آینده "امیت ایسمان" می‌شود و امیر اوهانا از حزب لیکود را وزیر دادگستری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب ما در مسیر پادشاهی او قرار می‌گیریم و این تغییر در سیستم مقابل چشمان ما روی می‌دهد.

گانتس اشاره کرد، تصمیم ورود به دولت با هدف حفظ "دموکراسی" در مقابله با حمله مستمر نتانیاهو و حزب لیکود تحت رهبری اوست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنی گانتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.   وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.   وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم  از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم  داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

 

دیگر خبرها

  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • ادعای کاخ سفید: از حمله رژیم صهیونیستی به رفح نگرانیم
  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • اعتراضات صهیونیست‌ها در مقابل منزل گانتس
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • بگویید «کنست آمریکا»!
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • موشک های ایران بر فراز کنست /عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری