Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: انتخابات شورای شهر در مرکز استان به شکل مکانیزه برگزار می‌شود.

فتح‌الله حقیقی، شامگاه امروز (۲ اسفندماه) در جلسه ستاد انتخابات استان زنجان، اظهار کرد: همه ما در برگزاری انتخابات تجربه‌های گرانقدری داریم. در انتخابات مجلس تمام تلاش خود را برای جلب مشارکت حداکثری و رای‌گیری سالم و امن به‌کار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب امری نیست که برای کارهای زودگذر باشد، بلکه تصمیمات مهم کشور و جامعه به آن وابسته است، بنابراین اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه ما در تعیین شایستگی یا عدم شایستگی کاندیداها دخیل نیستیم، عنوان کرد: وظیفه ما رعایت قانون است تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد و در انتخابات پیش‌رو نیز باید با اقتدار کامل بر مدار قانون حرکت کنیم و در این راستا به‌عنوان سرباز نظام از همه تجربیات مدیریتی و سابقه اجرایی خود استفاده خواهیم کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور، ابراز کرد: این عزم مسئولان باید خود را به شکل عملی در زنجان نشان دهد و مجریان و ناظران انتخابات باید از نظر و اراده مردم امانتداری کنند. البته همه می‌دانند از نظر اجرایی، برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی کار سختی است و باید آنچه که در تراز جمهوری اسلامی است را انجام دهیم.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به اینکه کشور ما بر اساس وحدت و اتحاد شکل گرفته است، تصریح کرد: اعتماد، رضایت و مشارکت، مقوم‌های وحدت هستند که در انتخابات خود را نشان می‌دهد. ۴۲ سال است که دنیا بر علیه کشور ایران جبهه گرفته در حالی که مردم در انقلاب اسلامی برای بسط عدالت و صلح قیام کردند و مردم در سایه اتحاد توانستند استکبار را به زانو درآوردند و وحدت و حضور مردم توطئه‌های بیگانگان را عقیم کرده است.

حقیقی در ادامه با بیان اینکه شمار مبتلایان به کرونا در جهان به ۱۱۰ میلیون نفر رسیده و فوتی‌های ناشی از آن از ۲ میلیون نفر گذشته است، ادامه داد: در حال حاضر با یک ویروس جهش یافته نیز مواجه هستیم که هر یک نفر می‌تواند ۲۰ نفر را مبتلا کند و در موارد شدید در مدت ۷۲ ساعت فرد را از پا می‌اندازد.

وی یادآور شد: هیچ فردی نمی‌تواند ادعا کند که واکسن درمان کرونا است، بلکه فقط می‌تواند از ابتلا به بیماری پیشگیری کند. آینده ویروس جهش‌یافته افق روشنی را نشان نمی‌دهد؛ البته این امیدواری وجود دارد که با توسعه تزریق واکسن میزان شیوع کم شود.

استاندار زنجان به آمادگی برای برگزاری انتخبابات در شرایط کرونایی تاکید کرد و گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر در مراکز استان‌ها به شکل مکانیزه برگزار می‌شود، اما انتخابات ریاست جمهوری مکانیزه نیست. باید هر مرحله از فرآیندهای آن را آسیب‌شناسی کنیم و در هر مرحله با ساز و کار مناسب پیش رویم.

وی ادامه داد: این آسیب‌شناسی برای مراحل مختلف شامل فراینده‌های پیش از تبلیغات، در هنگام تبلیغات، قبل از اخذ رای، حین رای‌گیری، پس از اخذ رای و اعلام نتیجه می‌شود و برای هر مرحله باید با تدابیر مناسب اقدامات را انجام دهیم. طبیعتا در انتخابات با شرایط کرونایی شعبه‌های اخذ رای بیشتر خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر پوشش اینترنت پرسرعت روستاها به ۸۶ درصد رسیده و تا فروردین‌ماه به بیش از ۹۳ درصد افزایش خواهد یافت، عنوان کرد: باید بین بخش‌های اجرا و نظارت هماهنگی برقرار باشد؛ چراکه همه ما یک تکلیف داریم و باید با اجرای وظایف قانونی کاری کنیم که به انتخابات خدشه‌ای وارد نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس در شیراز و زرقان