Web Analytics Made Easy - Statcounter

رودری در هر ۳۷ بازی فصل جاری سیتی به جز ۳ مورد بازی کرده است و همین اهمیت او برای تیم پپ گواردیولا را نشان می دهد. 

رودری اعتقاد دارد سرنوشت منچسترسیتی در این فصل در دست خود آن هاست و سیتیزن ها می توانند یک فصل به یادماندنی را سپری کنند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، رودری از زمان انتقال از اتلتیکو مادرید به منچسترسیتی، یکی از ارکان مهم تیمش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او علاقه خود به فوتبال را این گونه توصیف می کند:

برخی با علاقه به فوتبال زاده می شوند و من یکی از آن ها هستم. من زین الدین زیدان را الگوی خودم قرار دادم. از همان سن پایین، فوتبال زندگی من بود و این وضعیت تا به امروز پا برجاست. 

هافبک ۲۴ ساله سیتیزن ها بی صبرانه منتظر بالای سر بردن جام قهرمانی لیگ برتر است.

از زمانی که به اینجا آمدم، قهرمانی در لیگ برتر رویای من بوده است. طبیعتا هنوز تا انتهای فصل فاصله زیادی داریم ولی ابتکار عمل دست ماست. باید به تلاش ادامه بدهیم. به نظرم قهرمانی در این جام از تمامی رقابت های دیگر دنیا سخت تر است. رکورد ثبت کردن هم مهم است ولی نه به اندازه قهرمانی. در آینده می توانیم به این رکوردها افتخار کنیم ولی در حال حاضر هدف اصلی همچنان قهرمانی در لیگ برتر است.  

منچسترسیتی هنوز هم می تواند فصل ۲۱-۲۰۲۰ را با کسب چهار جام به پایان برساند. نظر رودری در این باره چیست؟

خیلی به این موضوع فکر نمی کنیم. می دانیم که به دیدار نهایی لیگ کاپ رسیده ایم، در لیگ صدرنشین هستیم و هنوز هم در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی حضور داریم. البته که توان دسترسی به چنین چیزی را داریم ولی هدف ما پیروز شدن در بازی آینده است و قصد نداریم به آینده دور فکر کنیم. اگر بتوانیم همین ریتم و همین سطح را حفظ کنیم، می توانیم به آن برسیم. این را در سالیان اخیر نشان داده ایم و با وجود این که چندان به چنین چیزی فکر نمی کنیم، رویای سپری کردن فصلی حیرت انگیز را داریم.  

اخبار داغ 

پنجره باشگاه پرسپولیس مجددا بسته می شود / سند و تصویر حکم تلاش دنباله دار عضو هیات مدیره استقلال برای برکناری محمود فکری زهرا اسماعیلی چگونه در زندان کرج اعدام شد؟ / عکس و جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت چهار مهاجم مدنظر بارسلونا در تابستان واکنش کریستیانو رونالدو به گل فدریکو کیه زا به پورتو / ویدیو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی

به گزارش همشهری آنلاین، زارع‌پور در صفحه خود در یک شبکه اجتماعی بومی نوشت: «خلیج‌فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سال گذشته با همت متخصصین کشور و با دانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج‌فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.»

وزیر ارتباطات در پایان پیام خود از هشتگ خلیج فارس هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

زارع پور: وزارت ارتباطات مسئول فیلترینگ نیست کد خبر 848142 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات خلیج فارس تکنولوژی (فناوری) اینترنت

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری