Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@12:48:32 GMT

کشف 14 تن انواع مواد مخدر در سمنان طی سال جاری

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۸۳۳۲

کشف 14 تن انواع مواد مخدر در سمنان طی سال جاری

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۴ تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: مقابله و مبارزه با تهیه، تولید و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و هرگونه فعالیت در این راستا از جمله اولویت‌های ناجا در اجتماع است که در این موضوع در استان سمنان به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در همین راستا در ۱۱ ماه سال جاری با تلاش و اقدامات مؤثر خود موفق به کشف ۱۴ تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری شاهد افزایش ۱۶ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه بودیم، گفت: تعداد سه هزار و ۴۶۹ نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در این مدت توسط پلیس دستگیر شدند.

میراحمدی با اشاره به عزم جدی مأموران در مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدر اضافه کرد: برنامه و طرح‌های متعددی برای کنترل و نابودی این ماده خانمان‌سوز در استان داریم.

وی توجه ویژه مأموران انتظامی به مناطق کویری، جاده ترانزیتی و پاتوق‌های تشکیل‌شده در شهرها را از برنامه‌های کنترلی پلیس دانست و گفت: با همراهی، مشارکت و همکاری مردم، امنیتی پایدار و مطلوب در این استان خواهیم داشت.

لینک کوتاه: asriran.com/003Elh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم