Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@04:15:29 GMT

قدردانی فالح الفیاض از نیروهای الحشد الشعبی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۸۴۱۸

رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق موفقیت نیروهای این سازمان  و امنیتی این کشور در عملیات «الطارمیه» بغداد را ستود و از این نیروها قدردانی کرد.

« فالح الفیاض » شنبه در واکنش به درگیری نیروهای الحشد الشعبی با عناصر تروریستی داعش در منطقه مذکور گفت: «عملیات الطارمیه، ما را در برابر اقدام ملی و حماسی که بخشی از سلسله اقدامات مشترک بین برادران و فرزندان ما در الحشد الشعبی و نیروهای امنیت قهرمان علیه تروریسم است، ما را سربلند کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه تلویزیونی «النجباء»، رئیس سازمان الحشد الشعبی افزود: «این سازمان برای همه استان‌های ما سپر محکمی است و اجازه نخواهد داد خرابکاران امنیت و ثبات ما را بگیرند».

رسانه‌های عراقی امروز شنبه از درگیری شدید نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی عراق با عناصر داعش در منطقه شمال بغداد خبر دادند که بر اثر آن پنج تن از تروریست‌های مهاجم کشته و مفتی شرعی و والی داعش در الطارمیه به دام افتاد.

در این عملیات همچنین دو تن از نیروهای سازمان الحشد الشعبی به درجه شهادت نائل شدند و دو تن دیگر زخمی شدند

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: الحشد الشعبی فالح الفیاض عراق داعش الحشد الشعبی فالح الفیاض الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان وزیر کشور در پیامی با قدردانی از تلاش پنج روزه نیروهای هلال احمر و تیم‌های امدادی و نیروهای محلی برای یافتن یسنا، پیدا شدن این دختر بچه کلاله‌ای را به خانواده او و ملت ایران تبریک گفت.

احمد وحیدی در پیام خود ابراز امیدواری کرد: همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند.

وزیر کشور یسنا را دختر ایران زمین لقب داد و گفت : تمام ایران از پیدا شدن او خشنود و شاد شده است.

یسنای چهارساله اهل روستای یلی بدراق کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله مفقود شده بود و پس از پنج روز جستجو عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت توسط کایت سوار دواطلب پیدا شد.

 

دیگر خبرها

  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد
  • عملیات «وعده صادق» مبدأ تاریخ جدیدی برای جهان است