Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:27:57 GMT

پیولی: حتی یک روز هم زلاتان را با لوکاکو عوض نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۸۶۱۲

پیولی: حتی یک روز هم زلاتان را با لوکاکو عوض نمی‌کنم

به گزارش ایرنا، این دو تیم همشهری در حالی پا به این دیدار می‌گذارند که اینتر به لطف شکست دو بر سفر آ.ث میلان برابر اسپتزیا، صدرنشین سری‌آ شد.

ابراهیموویچ در یورش آ.ث میلان به سوی اسکودتو نقش اساسی را ایفا کرده و این در حالی است که لوکاکو در چالش این فصل اینتر نقش محوری داشته و هر دو بازیکن در جریان دیدار یک چهارم نهایی که با پیروزی دو بر یک نراتزوری به اتمام رسید، جدال پرتنشی را با یکدیگر پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین، «استفانو پیولی» در پاسخ به این پرسش که کدامیک از این دو مهاجم را  ترجیح می‌دهد، گفت: با تمام احترامی که برای لوکاکو قائلم و اینکه نشان داده چه بازیکن بزرگی است اما همیشه انتخابم زلاتان است.

پیولی همچنین در مورد گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال بروز تنش دوباره مابین این دو نفر در ادامه جنجال کوپا ایتالیا اظهار داشت: بهتر بود اگر اتفاقات جام حذفی رخ نمی‌داد؛ با این حال بازی یکشنبه متفاوت است و معتقدم دوئل‌ها و نبردها در سراسر زمین ادامه خواهد داشت چون این بازی بسیار مهم و پرفشار است. اما این را هم می‌دانم که دو تیم برای یکدیگر احترام زیادی قائل هستند.

آ.ث میلان دیدار رفت را در سن سیرو با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان رساند و ابراهیموویچ دبل کرد؛ او همچنین در نبرد کوپا ایتالیا هم پاس گل میلانی‌ها را ارسال کرد.

«آنتونیو کونته» سرمربی اینتر نیز اطمینان دارد که تیمش قادر است ستاره ۳۹ ساله را تحت کنترل داشته باشد.

کونته در این باره گفت: بهترین شانس ما این است که مثل یک تیم باشیم و از تعدد اشتباهات بکاهیم. ایبرا بازیکن مطرحی است که به میلان کمک زیادی کرده است. او در بازی‌های قبلی برابر ما گلزنی کرده اما این بدین معنا نیست که یکشنبه هم اینکار را خواهد کرد. صرف نظر از اینکه چه کسی گل می‌زند، برای ما مهم نتیجه و عملکرد خوب است.

میلانی‌ها تقریبا در طول فصل صدرنشین بودند اما کونته تصور نمی‌کند صدرنشینی اخیر اینتر موجب افزایش فشار بر تیم تحت هدایتش شود.

کونته در این خصوص افزود: همیشه باید با اشتیاق یکسان کار کنیم. وقتی لیگ در مسیر خوبی برای ما قرار دارد باید بیش از پیش انگیزه داشته باشیم و برای موفقیت اراده محکم‌تری نشان دهیم.

برچسب‌ها روملو لوکاکو زلاتان ابراهیموویچ اینترمیلان آنتونیو کونته آث میلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روملو لوکاکو زلاتان ابراهیموویچ اینترمیلان روملو لوکاکو زلاتان ابراهیموویچ اینترمیلان آنتونیو کونته آث میلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. ویدیوی زیبای باشگاه اینتر به همین مناسبت را مشاهده می کنید.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)