Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس استان قزوین، محمد افشار، مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین در جلسهٔ ستاد مبارزه با کرونای استان قزوین اظهار کرد: طی هفتهٔ گذشته از 2 هزار و 727 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که 13 مورد آن‌ها به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها پلمپ شدند.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌ها تا پایان بهمن ماه در نانوایی‌ها 70 درصد، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای 71 درصد، در رستوران‌ها 65 درصد، در سوپرمارکت‌ها 73 درصد، در مطب‌ها 80 درصد، در مراکز تهیه و توزیع 89 درصد، در ادارات 83 درصد، در دفاتر پیشخوان 83 درصد، در بانک‌ها 72 درصد، در صنایع 82 درصد، در جایگاه‌های سوخت 81 و در مجموع 80 درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشار افزود: بازرسی‌هایی که در سامانهٔ نظارتی ثبت شده در هفتهٔ گذشته در قزوین 88 مورد، در بویین زهرا 63 مورد، در تاکستان 72 مورد، در آبیک با توجه به شرایط جدید 159 مورد، در البرز 36 مورد و در آوج 119 مورد بوده است.

این مسؤول اظهار کرد: میزان رعایت محدودیت‌های ابلاغی نیز 91 درصد بوده است و محدودیت‌های اداری، بازرگانی و اصناف 92 درصد، میزان رعایت در مدارس با حضور دانش‌آموزان 97 درصد و در آموزشگاه‌ها 93 درصد بوده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین خاطرنشان کرد: رعایت عدم حضور در مساجد 80 درصد بوده است و میزان رعایت تردد شبانه نیز در مجموع در استان 89 درصد بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل‌های موجود، ۳ تیم ارزیابی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در شهر قزوین در نقاط مختلف از ساعت 20 الی 24، از 63 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که طی این بازدیدها 30 اخطار شفاهی و 4 اخطار کتبی داده شد و 6 باب اصناف نیز پلمپ شدند.

افشار تأکید کرد: مسؤولین و کادر درمان در قفس شیر در حال مبارزه با کرونا هستند اما گویا برخی از مردم در خارج از قفس در پیک‌نیک به سر می‌برند.

این مسؤول ادامه داد: یکی از مشکلات ما این است که برخی رستوران‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها و کسبه ساعت تعطیلی کسب و کارها را رعایت نمی‌کنند و گویا کرونا برای مردم عادی شده است.

افشار در پایان عنوان کرد: لازم است فرمانداران شهرستان‌ها فکری به حال این وضعیت کنند و ساز و کاری بچینند تا از این شرایط خارج شویم و مردم ملزم به رعایت محدودیت‌های اعمالی شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین محمد افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین جلسه ستاد مبارزه با کرونا میزان رعایت پروتکل ها درصد بوده استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند

آفتاب‌‌نیوز :

محسن صیادی روز پنجشنبه افزود: پلمب این واحد‌ها در گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، پس از دریافت تذکرات وافر و با وجود تعهد اخذ شده مبنی بر عدم تکرار تخلف انجام گرفت.

وی بیان کرد: واحد‌های مزبور به تخلفات خود که پرتکرارترین آن‌ها کم فروشی، گران فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه بوده، ادامه دادند که با هدف بازدارندگی از تکرار تخلف تعطیل شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به پلمب ۲ واحد آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد در چند روز اخیر بیان کرد: این واحد‌ها در گشت مشترک اصناف مشهد با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: عمده تخلفات این واحد‌ها گرانفروشی، عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بود که آن‌ها را به پلمب کشاند.

صیادی گفت: از ابتدای امسال تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای صنف آرایشگاه‌های زنانه مشهد تشکیل و منجر به پلمب هفت واحد شده است.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۶ اتحادیه در مشهد فعالیت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت