Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین دربی روهر فصل 2020/21 با پیروزی قاطع دورتموند به پایان رسید. 

 تیم های شالکه و دورتموند از ساعت 21:00 به وقت تهران و در چارچوب هفته 22 بوندسلیگا مقابل هم صف آرایی کردند. این دومین دربی روهر فصل 2020/21 بود و با توجه به اوضاع افتضاح شالکه در جدول احتمالا آخرینِ آنها تا مدت ها باشد. شالکه با این شکست در قعر جدول 9 امتیازی ماند، 8 امتیاز پایین تر از ماینتس در رده هفدهم و 9 امتیاز کمتر از آرمینیا بیله فلد در رتبه شانزده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشخصات بازی شالکه و دورتموند

تورنمنت: بوندسلیگا آلمان

تاریخ برگزاری: شنبه | 2 اسفند 1399 | 20 فوریه 2021

زمان برگزاری: ساعت 21 به وقت تهران

مکان برگزاری: ورزشگاه فلتینس آرنا

گلزنان شالکه: -

گلزنان دورتموند: جیدون سانچو (42)، ارلینگ هالند (45،79)، رافائل گریرو (60)

ترکیب و آمار شالکه و دورتموند

اشافه می شود ...

خلاصه بازی شالکه و دورتموند

اضافه می شود ...

 

اخبار داغ 

پنجره باشگاه پرسپولیس مجددا بسته می شود / سند و تصویر حکم تلاش دنباله دار عضو هیات مدیره استقلال برای برکناری محمود فکری درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت چهار مهاجم مدنظر بارسلونا در تابستان واکنش کریستیانو رونالدو به گل فدریکو کیه زا به پورتو / ویدیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شالکه و دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سینا اسدبیگی هافبک دفاعی نیمکت‌نشین پرسپولیس باید ذاتا رقیب مسعود ریگی باشد اما حالا به‌نوعی با سروش رفیعی و محمد خدابنده‌لو رقابت خواهد کرد.

اسدبیگی در بازی با آلومنیویم اراک به جای مهدی ترابی وارد زمین شد اما با حضور او خدابنده‌لو که بعد از تعویض سروش عقب رفته بود تنها بعد از حدود 15 دقیقه بازی در کنار ریگی دوباره یک خط جلوتر رفت و البته بعد هم تعویض شد.

با این حال اسدبیگی در پست هافبک دفاعی مکمل و بازیکنی که باید ارتباط بین خطوط را برقرار کند درخشید چرا که هم یک گل فوق‌العاده زد هم یک پاس گل دیدنی به عیسی آل‌کثیر داد هم در آخرین دقایق بازی در وقت‌های معمول یک پاس تماشایی به علی نعمتی داد که این بازیکن در همکاری نافرجام با دانیال اسماعیلی‌فر موقعیتی را به باد داد که حسرتش بر دل اوسمار و پرسپولیسی‌ها ماند چرا که اگر آن توپ گل می‌شد (هر چند به نظر می‌رسید پاس آخر در موقعیت آفساید به اسماعیلی‌فر رسیده) پرسپولیس بازی را در همان وقت‌های معمول می‌برد و اصلا کار به وقت اضافه و پنالتی نمی‌کشید.

به هر حال سینا اسدبیگی که در تمام فصل جاری نیمکت‌نشین محض بوده و حتی با رفتن میلاد سرلک بدشانسی آورده که اوسمار از خدابنده‌لو و سروش رفیعی  یک خط عقب‌تر از جایی که باید بازی کنند، استفاده می‌کند در اراک درخشید و الا رقیبی جدی برای این دو بازیکن پاسور به حساب می‌آید.

اسدبیگی در حالی همچنان بازیکنی نیمکت‌نشین به حساب می‌آید که در فصل زمستان بحث معاوضه یا انتقالش به‌شدت مطرح بود اما ماند و حالا با احترام نظامی در تمرین آخر قبل از بازی بزرگ با سپاهان می‌خواهد بگوید سرباز پرسپولیس است و اگر باز هم نیمکت‌نشین باشد زمانی که به میدان برود تلاش خواهد کرد تا بدرخشد.

دیگر خبرها

  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS