Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال "طلاق" از نیمه راه گذشته و خودش را برای پخش سال آینده آماده می‌کند؛ کاری که مثل کارهای قبلی ابوالقاسم طالبی، بیشتر در سکوتِ خبری دنبال می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جدیدترین اثر ابوالقاسم طالبی از مرز 50 درصد تصویربرداری گذشته و هر روز بازیگران جدیدی به این گروه اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریالی که مثل بقیه آثار کارگردان "قلاده‌های طلا" در سکوت خبری پیش می‌رود. او معمولاً سعی می‌کند با ظرافت و دقت کار را جلو ببرد؛ چرا که پیگیری‌های خبرنگار تسنیم  نشان می‌دهد بعد از گذشت یک سال و چند ماه، گروه از مرز 50 درصد فیلمبرداری گذشته‌اند و البته کار نگارش فیلمنامه سریال همزمان با تصویربرداری دنبال می‌شود.

هر روز خبرهای جدیدی از این سریال به گوش می‌رسد که شاید در کنار حضور متفاوت مجید واشقانی، همکاری مجددِ علیرام نورایی با ابوالقاسم طالبی در سریال "طلاق" قابل توجه باشد. بازیگری که در "قلاده‌های طلا" و "یتیمخانه ایران" کار با این کارگردان سینما و تلویزیون را تجربه کرده است. به تازگی پخش سریال "روزهای ابدی" جواد شمقدری با بازی او به پایان رسید و برنامه "مافیا" شبکه سلامت را برای عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد داشت. 

در موردِ کار جدید ابوالقاسم طالبی حرف و حدیث بسیار است اما شاید یکی از مهمترین آن‌ها، اشاره قطب‌الدین صادقی به داستان سریال باشد؛ ماجرای فساد اقتصادی که همیشه جزو دغدغه‌های این کارگردان سینما و تلویزیون بوده و در "به کجا چنین شتابان" هم به نحوِ دیگری وارد مسئله فساد اقتصادی شد.  حتماً مثل خیلی از کارهای سینمایی‌اش همچون "قلاده‌های طلا" و "یتیم‌خانه ایران" سر و صداهایی به پا خواهد کرد؛ هنوز نیامده گمانه‌زنی‌هایی به دنبال داشته که تا چه حد این کارگردان می‌تواند وارد مفاسد اقتصادی شود. 

پیگیری‌های تسنیم  نشان می‌دهد "طلاق" فارغ از بازیگران فعلی‌اش، در حال مذاکره برای نقش مثبتِ داستان است. شاید نقطه عطفِ سریال، علاوه بر داستان جذاب و کارگردانی ابوالقاسم طالبی، حضور مجید واشقانی باشد که نقش او در این سریال، روندِ بازیگری‌اش را تغییر خواهد داد. یا همکاری دوباره علیرام نورایی باشد که بنابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم،  نقشی را برعهده دارد که مخاطب را درگیرِ پیچیدگی‌های شخصیتی می‌کند؛ نقشی که نه مثبت است و نه منفی! 

علاوه بر واشقانی و نورایی، حمید گودرزی، پیام دهکردی، قطب‌الدین صادقی، ناصر آقایی، بهار محمدپور، هدیه رضایی، نیلوفر کیارستمی، عسل غروی و خیلی‌های دیگر حضور دارند. خیلی از جزئیات داستان و کاراکترها، خبری بیرون نیامده اما چندی پیش قطب‌الدین صادقی در گفت‌وگویی با تسنیم  خودش را وکیل سریال "طلاق" معرفی کرد که نقش وکیل یکی از این اختلاسگرهای داستان را بازی می‌کند.

تلویزیونی‌ها هم در تدارکی رنگین برای ماه‌های آینده‌اند؛ یکی از این کارها سریال "طلاق" ابوالقاسم طالبی است که بسیاری از منتقدین هم منتظرند ببینند کار جدید این کارگردان چه شاخصه‌ها و ویژگی‌هایی دارد. فقط این را می‌دانیم همه‌چیز بر سرِ اختلاس‌گرهایی است که باعثِ فساد اقتصادی‌‌اند و البته گفته می‌شود داستانِ سریال به موضوع آقازاده‌ها و آقازدگی هم پیوند خواهد خورد.

کپی کاری مسابقات تلویزیونی بدون خلاقیت بومی سازی/ فرار رو به جلو به سبک "رشیدپور"ماجرای بامزه همکاری علی مشهدی با تلویزیون و "ساعت خوش"/ طنز "هشت آباد" برای سال نو آماده می‌شودسریال "جلال3" کلید می‌خوردسریال "از سرنوشت4" پاییز 1400 با بازیگران جدید روانه آنتن می‌شودسریال‌هایی که ظرفیت رمضانی شدن دارند/ "نقش خاک" معیریان هم گزینه شد!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون سریال رسانه ملی تلویزیون سریال ابوالقاسم طالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید

به گزارش خبرآنلاین، در اینجا چهار مورد از بهترین انیمه‌های سریالی بهار امسال را معرفی کرده‌ایم؛ سریال‌هایی که انیمه‌دوست‌ها بی‌صبرانه انتظار تماشای آن‌ها را کشیده‌اند.

۱. سرزمین شنی؛ سریال (Sand Land: The Series)

بر اساس گزارش فرادید؛ این یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های امسال است که خالق داستان آن آکیرا توریامای افسانه‌ای است. شخصیت اصلی سریال رائو است؛ کلانتری که در یک جهان برهوت پسا آخرالزمانی با کمک چند شیطان مرموز به دنبال منبع آب می‌گردد. آن‌ها می‌خواهند یک دریاچۀ گمشده را پیدا کنند و برای این منظور باید از خطرات شگفت و هولناک صحرا عبور کنند.

۲. باد شکن (Wind Breaker)

این از آن انیمه‌هایی است که علاقمندان ژانر اکشن و مبارزه‌ای نباید از دستش بدهند؛ داستان سریال دربارۀ دانش‌آموزی به اسم هاروکا است که تصمیم می‌گیرد به یک دبیرستان پر از خلافکار بپیوندد تا بتواند خودش را به شخصیتی قوی‌تر تبدیل کند.

۳. عروس دریایی نمی‌تواند شب شنا کند (Jellyfish Can't Swim in the Night)

این سریال داستان چهار دختر جوان را دنبال می‌کند؛ یک هنرمند که اعتماد به نفسش را از دست داده، یک خواننده، یک آهنگساز و یک یوتیوبر. آن‌ها با هم در قالب یک گروه هنری متحد می‌شوند تا برای خودشان راهی در دنیا پیدا کنند و بتوانند نسخۀ بهتری از خودشان را بسازند.

۴. کایجو شماره ۸ (Kaiju No. ۸)

این سریال شخصیتی به اسم کافکا را دنبال می‌کند؛ مردی که رویای حضور در نیروی دفاع ضد کایجو (ضد هیولا) را دارد. ابتدا به نظر می‌رسد که رویای او به خاطر بالا رفتن سنش از دست رفته باشد؛ اما دوباره قانون سربازگیری نیروی دفاع تغییر می‌کند و راه برای پیوستن کافکا باز می‌شود. اما در همین حین یک اتفاق تکان‌دهنده می‌افتد؛ یک کایجو به کافکا حمله می‌کند و او را به موجودی عجیب و متفاوت تبدیل می‌کند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900923

دیگر خبرها

  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟