Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@10:45:13 GMT

اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی در مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۹۷۱۳

اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی در مشهد آغاز شد

علی یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز اردوی تیم ملی شمشیربازی ایران در مجموعه ورزشی کوثر مشهد خبر داد و اظهار کرد: این اردو به مدت به مدت یک هفته در مشهد ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی مردان ایران در اسلحه اپه، به حضور هشت شمشیرباز در این اردو اشاره و بیان کرد: ورزشکاران در این تمرینات برای شرکت در جام جهانی کازان روسیه و مسابقات گزینشی المپیک، آماده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: بعد از اتمام این اردو شمشیربازان به مسابقات لیگ برتر ایران خواهند رفت و اردوی بعدی تیم ملی در تهران و در سال ١۴٠٠ برگزار خواهد شد.

یعقوبیان در خصوص شرایط تیم ملی گفت: از اواخر آذرماه اردوی تیم ملی شمشیربازی مردان ایران در اسلحه اپه را آغاز کرده ایم و خوشبختانه بعد از یک سال دوری از تمرینات شمشیربازان به آمادگی لازم خود رسیده اند.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران در پایان گفت: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در اردوی تیم را رعایت می‌شود و شب گذشته ورزشکاران به محض ورود به مشهد تست کرونا داده اند در حال حاضر منتظر جواب تست هستیم تا پس از آن تمرینات تیم را آغاز و اردو را به مدت یک هفته برگزار کنیم.

کد خبر 5152114

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی شمشیربازی شمشیر بازی المپیک 2016 ریو مشهد ورزش تیم ملی شمشیربازی ایران علی یعقوبیان ویروس کرونا زلزله کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه سی سخت بوشهر اردبیل شهرکرد شهرستان کرج زمین لرزه بارش برف مشهد تیم ملی شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۱۵۰۰ سیخ کوبیده توسط آشپز ترکیه ای (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه کباب کوبیده به روش آشپز خیابانی هندی (فیلم) طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم) طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • آماده سازی ۱۵۰۰ سیخ کوبیده توسط آشپز ترکیه ای (فیلم)
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال