Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانم دکتر تهرانی در مطب به جرم سقط جنین و قتل شبه عمد بازداشت و روانه زندان شد.به‌ دنبال مرگ زن جوان هنگام سقط جنین، خانم دکتر و منشی او بازداشت و مطب به دستور بازپرس جنایی پلمب شد.

به گزارش رکنا، 4 بعد از ظهر پنجشنبه 30 بهمن گزارش مرگ زن جوانی در یک مطب زنان و زایمان در محدوده تهرانپارس به بازپرس جنایی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد؛ در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که زن جوان به همراه همسر و مادرش برای سقط جنین به مطب مراجعه کرده اما هنگام سقط جنین به خاطر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.

سقط جنین زن تهرانی او را به کشتن داد

با مشخص شدن این موضوع تحقیقات از خانواده زن جوان صورت گرفت و همسر او گفت: نازنین، برای دومین بار باردار شد؛ زمانی که در هفته 15 بارداری بود در معاینات پزشکی متوجه شدیم جنین مبتلا به سندروم دان است ،به همین خاطر تصمیم به سقط جنین گرفتیم. به مطب خانم دکتری رفتیم و او برای پنجشنبه به ما وقت عمل داد، روز حادثه من ومادرزنم به همراه نازنین راهی مطب شدیم. همسرم حالش خوب بود اما هنگام سقط جنین حالش وخیم شد و بعد هم فوت کرد. حالا هم از خانم دکتر و منشی‌اش که باعث مرگ همسرم شده‌اند، شکایت دارم.

به‌ دنبال شکایت مرد جوان؛ به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، خانم دکتر 40 ساله و منشی او بازداشت شدند. همچنین بازپرس جنایی دستور پلمب مطب را نیز صادر کرد.

خانم دکتر در تحقیقات عنوان کرد: نازنین یکی از بیمارانم بود،اما هنگام عمل دچار خونریزی شدید شد و بعد از آن فوت کرد؛ اصلاً تصور نمی‌کردم که زن جوان بر اثر این اتفاق جانش را از دست بدهد.بدین ترتیب بازپرس جنایی برای خانم دکتر به اتهام مباشرت در قتل شبه عمدی و سقط جنین غیر قانونی و برای منشی‌اش، به اتهام معاونت در سقط جنین غیر قانونی، قرار بازداشت صادر کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سقط جنین اخبار حوادث سقط جنین خانم دکتر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز کرونا ایران اعدام مادر همخوابی مرد قیمت درگذشت آزار و اذیت هنگام سقط جنین بازپرس جنایی خانم دکتر زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری

آفتاب‌‌نیوز :

افخمی به تازگی برای فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» متقاضی پروانه ساخت شده است. این فیلم قرار بود ۵ سال پیش به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین برود، اما حالا قرار است سیدعماد حسینی کارگردانی آن را بر عهده بگیرد. این دومین تجربه همکاری سیدعماد حسینی و بهروز افخمی به شمار می‌رود.

قصه این فیلم سینمایی در سال ۱۳۶۰ در تهران روایت می‌شود. افخمی فیلمنامه این اثر را بر اساس قصه‌های واقعی به نگارش درآورده، وی قصه این فیلم‌های سینمایی را از خاطرات یک بازپرس دادگستری به نام ناصر بیگدلی گرفته است.

فیلم «کاغذ شطرنجی» در انتظار پروانه ساخت به سر می‌برد. افخمی پیش‌تر تهیه‌کنندگی فیلم «استاد» به کارگردانی سیدعماد حسینی را پذیرفته بود که این فیلم در جشنواره چهلم فیلم فجر اکران شد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای سجاد بابایی رقم زد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ