Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فرهاد ابول نژادیان روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در ۱۱ شهرستان خوزستان مدیران دستگاههای اداری و شرکتهای خصوصی موظفند روزانه از یک سوم نیروهای خود در ادارات استفاده کنند. 

وی افزود : حضور بیش از یک سوم کارمندان در محل کارشان تخلف است و اداراتی که این مصوبه را رعایت نکنند به عنوان دستگاه متخلف شناخته شده و با مدیران آنها برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابول نژادیان گفت: بجز دستگاههای امدادرسان همه ادارات موظف به رعایت این دستورالعمل هستند و هیچ دستگاهی حق تفسیر این دستورالعمل را ندارد. 

وی اضافه کرد: هدف از این مصوبه قطع زنجیره ویروس کرونا است و حضور بیش از یک سوم کارمندان در ادارات دامنه انتشار ویروس را گسترش خواهد داد. 

وی از مردم و کارمندان خواست در صورت رعایت نشدن این  مصوبه مراتب را به این ستاد گزارش تا با مدیران خاطی برخورد شود. 

وی اضافه کرد: هیچ مدیری حق ندارد تحت هر شرایطی بیش از یک سوم کارکنان خود را روزانه به کار گیری کند بلکه دو سوم کارمندان باید دورکار شوند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان از جمله اهواز از لحاظ رنگ بندی کرونایی، قرمز هستند. 

وی افزود: هشت شهر دیگر استان هم نارنجی هستند که در این شهرها هم کارمندان به صورت یک دوم باید در محل کار حاضر شوند. 

به گفته ابول نژادیان ویروس جهش یافته کرونا معروف به ویروس انگلیسی در خوزستان گسترش یافته و در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی می تواند در استان فاجعه بار باشد. 

عدم حضور در تجمعات،  زدن ماسک،  شستن مرتب دستها و رعایت فاصله اجتماعی  راههای اصلی پیشگیری از بیماری کوپید ۱۹ است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور ویروس کرونا خوزستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز اخبار کنکور سوم کارمندان یک سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امید جهان نژادیان گفت: خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گندم است و برداشت این دانه‌های طلایی در استان از بیستم فروردین امسال از مناطق جنوبی استان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان خرید روزانه خرید گندم از کشاورزان خوزستان را بیش از ۶۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، بیش از ۵۶۰ هزار تن از این محصول راهبردی خریداری و به سیلو‌ها انتقال داده شده است.
وی درخصوص میزان خرید گندم نسبت به پارسال می‌گوید: تاکنون شاهد افزایش دوبرابری این محصول هستیم و استقبال کشاورزان برای تحویل به مراکز خرید خوب بوده است.
در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به قیمت ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.
پارسال در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی خوزستان کشت گندم انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود