Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@23:36:46 GMT

میرلوحی: اصلاحات معتقد به حضور حداکثری است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۹۸۰۳

میرلوحی: اصلاحات معتقد به حضور حداکثری است

خبرگزاری ایسنا: محمود میرلوحی اظهار کرد: شورای عالی اصلاح طلبان به یک واقعیت رسمیت داد. عقل جمعی و وجدان عمومی جریان اصلاحات، قبل از تشکیل این شورا بر وجود اندیشه اصلاح طلبی در میان سمن ها، احزاب و رسانه ها تاکید داشت. کاری که در سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۲ انجام گرفت و باعث شد مجموعه اصلاح طلبان به این جمع بندی برسند که باید با یکدیگر ساختار جبهه ای تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنابراین تا اطلاع ثانوی حرکت جبهه ای که دو هدف اصلی فراگیری و انسجام مد نظرش بود، به عنوان راه حل اصلی توسط اصلاح طلبان انتخاب شد.

میرلوحی خاطرنشان کرد: همان طور که اصلاحات منحصر به احزاب ثبت شده در وزارت کشور نیست؛ باید می دانستیم که در فضای دانشگاهی، اصناف، رسانه ها و سمن ها اصلاح طلبان وجود دارند. از سوی دیگر احزاب اصلاح طلبی هستند که هنوز به عضویت شورای هماهنگی درنیامدند. وقتی همه این گروه ها و چهره ها جمع شوند و کسی بیرون از جمع نماند تصمیماتشان از یک انسجامی برخوردار می شود؛ بنابراین انسجام میان اصلاح طلبان به یک ضرورت تبدیل شد.

وی یادآور شد: این موضوع هنوز هم برای ما یک ضرورت است. درست است که در سال ۱۳۹۸ سه عامل کرونا، استعفای رئیس و نایب رئیس شورا و لیست ندادن به دلیل شرایط موجود وقفه ای در این نوع از فعالیت ها شکل داد، اما بعد از آن موضوعات هم بر این ضرروت تاکید می شد که برای انتخابات ۱۴۰۰ باید با انسجام آماده شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در ابتدا دغدغه ای وجود داشت که با توجه به رفتار شورای نگهبان آیا انتخابات ریاست جمهوری با راهبرد مشارکت حداکثری، که لازمه انتخابات رقابتی است، مهیا می شود؛ یا خیر؟ به دلیل تردید هایی که در این حوزه بود جریان اصلاحات مدتی دچار ابهام شد.

وی تصریح کرد: امروز جریان اصلاحات معتقد است که باید با همه ظرفیت وارد صحنه شد و نهاد اجماع ساز هم در همین راستا شکل گرفته است. با تایید ساختار آیین نامه این نهاد اجماع ساز کار روی ریل حرکت کردن قرار می گیرد.

میرلوحی در پایان گفت: امیدواریم همه احزاب، اصناف، جوانان، زنان و نسل اولی ها در این نهاد فرصتی برای بیان دیدگاه هایشان پیدا کنند تا این نهاد به سرعت بتواند تمامی اصلاح طلبان را برای پیروزی در اهدافشان سازمادهی کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: جریان اصلاحات میرلوحی حضور حداکثری اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم که با حضور بیش از 73 درصدی سهامداران برگزار شد؛ اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با رای مستقیم سهامداران انتخاب شدند.

لطف الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و رئیس مجمع در این جلسه با قدردانی از زحمات تمامی ارکان بانک شهر و با اشاره به رعایت کامل ضوابط و مقررات بانک مرکزی و سازمان بورس در برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این بانک، گفت: تمامی افراد معرفی شده برای حضور در ترکیب هیات مدیره جدید در مصاحبه های تخصصی و آزمون های بانک مرکزی شرکت کرده و تاییدیه این بانک را دریافت کرده اند.

فروزنده گفت: بانک شهر طی سال های اخیر در تمامی حوزه ها پیشرفت های مهمی را کسب کرده و امیدواریم در دوره آتی و معرفی اعضای جدید هیات مدیره شاهد تحول و شکوفایی بیشتر در این بانک باشیم.

در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر که با دستور جلسه " انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره" برگزار شد، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی، حسام حبیب اله، وحید محمدرضا خانی، برات کریمی، جواد عطاران، مهدی میرزا محمدی و رضا یاریفرد به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره بانک شهر و یزدان سیف و رحیم طاهری به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر همچنین به صورت زنده از طریق وب سایت این بانک برای تمامی سهامداران پخش شد.

دیگر خبرها

  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • اهداف پشت پرده رقیب تراشی برای قالیباف! / اصلاح‌طلبان: در مجلس دوازدهم اقلیت نه نیروی سوم هستیم!
  • هدف رادیکال‌ها از تبلیغ سبک زندگی غیررسمی چیست؟ / ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب درباره یک لیست انتخاباتی!
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • عباس عبدی خطاب به نواصولگرایان: آی‌ کیوتان در اندازه گنجشک هم نیست
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است