Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@17:47:43 GMT

خبر خوب ابراهیم شکوری برای پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۹۹۶۶

خبر خوب ابراهیم شکوری برای پرسپولیسی‌ها

ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با رادیو ایران، درخصوص مسائل مختلف این باشگاه به صحبت پرداخت.

ابراهیم شکوری گفت: جا دارد ابتدا صدرنشینی نیم فصل را به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. در ۶ ماه گذشته روز‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. تا این لحظه کل مبلغ رای آقای بودیمیر به حساب ایشان واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بودیمیر مبلغ ۴۴۰ هزار یورو را تایید کرده است و تنها ۴۰ هزار یورو باقی مانده است که سود پولش است که از باشگاه مطالبه کرده است.

تیمی که ۴۰ میلیون هوادار دارد باید ردیف بودجه‌ای برایش در نظر گرفته شود. در این ۴ ماهی که ما در پرسپولیس هستیم، حتی یک ریال هم از بودجه دولتی استفاده نکردیم. همه‌ی باشگاه‌های دولتی غیر از استقلال و پرسپولیس از بودجه‌ی دولتی استفاده می‌کنند دلیل آن را نمی‌دانم. باشگاه‌هایی هستند که اسم خصوصی دارند، ولی از بودجه دولتی استفاده می‌کنند، اما پرسپولیس و استقلال بودجه ندارند.

پنجره نقل و انتقالاتی ظرف یکی دو روز آینده قطعا باز می‌شود. چون ما پول را پرداخت کردیم. بابت بازی ترابی در اولین بازی نیم فصل مشکلی نداریم و هواداران نگران نباشند.

شکوری درخصوص مشکل عیسی آل کثیر گفت: متاسفانه با وجود نامه نگاری با AFC حتی مجوز تمرین کردن آل کثیر نیز صادر نشده است. در این موضوع یک مقدار سختگیری دارد صورت می‌گیرد، ولی ما دارد تلاش مان را می‌کنیم.

وی درخصوص جذب شهریار مغانلو گفت: بحث انتقال شهریار مغانلو تا قطعی نشود حرفی نمی‌زنم. بحث رضایتنامه ایشان مطرح است که باید از سوی باشگاه ایشان صادر شود. باشگاه پرسپولیس براساس نیاز تیم در فصل نقل و انتقالات حضور پیدا خواهد کرد.

شکوری در مورد میزبانی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به میزبانی‌های خوب ایران و پرسپولیس، این امید را داریم که AFC میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را به ما بدهد. اگر میزبانی آسیا به پرسپولیس تعلق گیرد قطعا AFC متقاعد می‌شود که بازی‌های مقدماتی جام جهانی و حتی جام ملت‌های آسیا را به ایران بدهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان ابراهیم شکوری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در جلسه هماهنگی برگزاری مناسب مسابقه فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران که صبح امروز در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و نارسایی‌های احتمالی، پیشنهادات اعضا برای رفع موانع در جهت میزبانی مناسب شهرستان قائم شهر از این مسابقه مهم بررسی و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

او در حاشیه این نشست گفت: ضمن اینکه تمام ظرفیت‌ها را برای میزبانی شایسته این مسابقه بکار خواهیم گرفت، اما نساجی نماینده همه‌ مردم مازندران در لیگ برتر است و روز‌های حساسی را رقابت‌های آینده دارد و لذا وظیفه داریم همدل و همصدا همه‌ امکانات را برای کمک به تنها تیم مازندرانی در لیگ برتر فوتبال بکار گیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین با اشاره به حساسیت بسیار زیاد در روز‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال نیز گفت: دریای بابل این روز‌ها به حمایت همه‌ مسئولان و همه‌ مردم مازندران نیازمند است و باید تلاش کنیم تا تنها سهمیه مازندران در لیگ دسته اول فوتبال حفظ گردد.

در این نشست درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، سیف الله پور قائم مقام مدیرعامل نساجی، آذری رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر و نمایندگان دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط با برگزاری این مسابقه حضور داشتند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر پذیرای پرسپولیس تهران خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • ۱۵۰ شرکت دولتی در نیمه اول ۱۴۰۲ زیان‌ده بودند
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار