Web Analytics Made Easy - Statcounter

حقیقی بر ضرورت آسیب شناسی مراحل مختلف انتخابات در استان زنجان اشاره کرد و گفت: افزایش تعداد صندوق های رای در این دوره از انتخابات مورد تاکید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات تاثیر مهمی بر سرنوشت کشور دارد از اینرو باید در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه دقت و حساسیت لازم را به کار برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه در اجرای انتخابات بایستی طبق قانون عمل کنیم تا مورد قبول مردم باشد، گفت: باید از تجربیات انتخابات سنوات گذشته برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات استفاده کنیم.

 

وی لازمه حضور حداکثری مردم در انتخابات را عملکرد جدی مسئولان در این عرصه عنوان کرد و گفت: امانت داری موضوع مهمی است که باید از سوی ناظران انتخابات به دقت مورد توجه قرار گیرد.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی در موضوع انتخابات مورد توجه است، گفت: در انتخابات باید شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

 

به گفته حقیقی، زنجانی‌ها در هر دوره از انتخابات حضور باشکوهی در پای صندوق‌های رای داشتند و این بار نیز شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه کرونا نباید خللی در کنترل و نظارت بر نحوه انتخابات وارد کند، افزود: در این خصوص باید تمهیدات لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات مد نظر کمیته‌ها قرار گیرد.

 

استاندار زنجان به حضور پرشور مردم زنجان در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال اشاره کرد و گفت: در انتخابات نیز شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

 

حقیقی با اشاره به اینکه مسئولان نیز در انتخابات با عزم جدی وارد عمل شوند، گفت: ناظران انتخابات بایستی از نظر مردم امانت داری کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: انتخابات نمونه بارز وحدت و اتحادی است که ایران اسلامی به واسطه آن شکل گرفته و تا به امروز این مسیر ادامه داشته است.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه ملت ایران در سایه اتحاد توانستند برای به دست آوردن صلح و عدالت قیام کرده و استکبار را به زانو درآورند، گفت: همین موضوع باعث شده است تا دشمن در طول چهل و دو سال گذشته از هیچ کوششی برای کمرنگ کردن و از بین بردن این اتحاد فروگذار نکند.

 

حقیقی بر آسیب شناسی مراحل مختلف انتخابات در استان زنجان تاکید کرد و گفت: افزایش تعداد صندوق های رای در این دوره از انتخابات مورد تاکید است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار زنجان وحدت انتخابات استاندار زنجان صندوق های رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود