Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@00:05:23 GMT

کشف دلارهای تقلبی در کرمان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۰۱۳۳

کشف دلارهای تقلبی در کرمان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ "حمیدرضا میرحبیبی" روز شنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "نرماشیر" هنگام پایش محور"کرمان-زاهدان" یک دستگاه خودروی سانتافه را جهت بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی دقیق این خودرو متوجه وجود جاسازی در یک قسمت این خودرو شدند که مشخص شد، مقداری وجه نقد شامل ۱۰ هزار دلار تقلبی در این جاساز، پنهان سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان تصریح کرد: در ادامه بر اساس اعترافات اولیه راننده و سرنشین این خودرو مشخص شد، این ۲ نفر این مقداری وجه تقلبی را برای انجام یک معامله از یک نفر در تهران دریافت کرده اند که خوشبختانه با تیزبینی پلیس نرماشیر از انجام این معامله متقلبانه بازماندند و پرونده آن ها در حال تکمیل است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گادوین منشا سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه کرمان دلارهای تقلبی پلیس امنیت اقتصادی گادوین منشا سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد

حیدر احمدیوسفی گفت: ۴ روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت اتومبیل ۴۰۵ در شهرستان همجوار بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با جدیت تمام اقدامات اطلاعاتی و همچنین گشت زنی هدفمند خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۲ هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی خودروی مورد نظر را مشاهده و ضمن توقیف آن، یک سارق را دستگیر کردند.

یوسفی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت خودرو، اتومبیل خود را به دزدگیر، قفل فرمان و پدال، سامانه GPS و سایر وسایل بازدارنده مجهز و در صورت مواجهه با موارد مشکوک یا وقوع هرگونه سرقت، مراتب را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان