Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب بر رفع نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی در راستای کاهش سوانح جاده‌ای در این شهرستان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - محمد فرجام طاهری در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان رودبارجنوب، اظهار داشت: به منظور کاهش سوانح جاده‌ای باید با حساسیت بیشتری عمل کرد تا شاهد وقوع این سوانح، نگرانی و مشکلات هموطنان به علت وقوع این حوادث دلخراش نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پرداخت زیان‌ها و خسارت‌های مادی و بدنی به هیچ عنوان جایگزین نگرانی‌های روحی و روانی خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این سوانح از دست میدهند، نیست و باید مسئولین این حوزه با تلاش و توجه به امر آموزش و حضور اثرگذار حوادث جاده‌ای را به حداقل ممکن برسانند.

بیشتر بخوانید: دستور دادستان شهرستان گرمه برای بررسی ابعاد وقوع حوادث رانندگی در محور درق-میامی

پس از بیان نقطه نظرات شرکت کنندگان مصوباتی در خصوص رفع نقاط حادثه خیز و ایجاد رمپ‌های ورودی و خروجی در نقطه‌های برون شهری به تصویب رسید و جهت اجرا در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفت.

شایان ذکر است قبل از این نشست اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان از نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی رودبار جنوب بازدید کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب اصلاح نقاط حادثه خیز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اصلاح نقاط حادثه خیز نقاط حادثه خیز رودبار جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های عبری زبان از وقوع حادثه امنیتی برای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور نتساریم بین شمال و جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گفته این منابع، چند فروند بالگرد برای جابجایی مجروحان در این منطقه به زمین نشسته است.

بخش سانسور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی فعلا اجازه انتشار جزئیات این حادثه را نداده است.

قبل از این گردان‌های قسام اعلام کرده بود مقر فرماندهی اشغالگران اسرائیلی را در محور نتساریم هدف حمله سنگین خمپاره‌ای قرار داده است.

کد خبر 847907 منبع: تسنیم برچسب‌ها رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند