Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@14:24:57 GMT

گذشت اولیاءدم از قصاص جوان کامیارانی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۰۲۱۳

رئیس دادگستری شهرستان کامیاران از گذشت اولیاءدم یک خانواده کامیارانی از قصاص یک جوان در پی یک فقره قتل عمد پس از ۵ سال خبر داد.

خبرگزاری میزان - حسین محسن لو رئیس دادگستری شهرستان کامیاران اظهار داشت: در سال ۱۳۹۴ و در شهرستان کامیاران بر اثر نزاع بین دو جوان ۲۰ ساله و ۲۸ ساله با سلاح سرد، یک فقره قتل عمد رخ می‌دهد که پس از طی مراحل دادرسی این پرونده و ارجاع آن به شعبه اجرای احکام کیفری کامیاران منجر به صدور حکم نهایی و قصاص گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن لو افزود: با تلاش‌های ویژه دادستان کامیاران، قاضی اجرای احکام و معتمدین این شهرستان و با دعوت از اولیاءدم، نهایتا در تاریخ ۲۹/۱۱/۱۳۹۹ پرونده منجر به رضایت گردید و اولیاءدم از خون جوان خود گذشتند.

بیشتر بخوانید:

رهایی ۲۱ محکوم به قصاص نفس در ۹ ماهه سال جاری آذربایجان غربی

رئیس دادگستری شهرستان کامیاران با اشاره به اهمیت صلح و سازش در فرهنگ والای اسلامی در جامعه تاکید کرد: این گونه اقدامات خداپسندانه که موجب ترویج فرهنگ گذشت در جامعه می‌گردد جای بسی تقدیر دارد.

وی از خانواده مقتول که با این کار خود زندگی مجدد را به این جوان اهدا نمودند و از قصاص قاتل صرفنظر نمودند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس دادگستری شهرستان کامیاران رهایی از اعدام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهایی از اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات برخط زندانیان استان از محل زندان با رئیس کل دادگستری، معاون حفاظت و اطلاعات، معاون حقوق شهروندی و معاون آمار و برنامه ریزی دادگستری کل استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • تحویل ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و ۱۰۰۰ فقره سند مالکیت در شهرک علوی