Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عیدی وند معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: علت تاخیر در طرح تعریض و پهنای باند محور قفاص به آبادان کمبود اعتبارات است.

او افزود: شش کیلومتر از این محور چهل و چهار کیلومتری ساخته و دوبانده شده است مابقی اما پس از تامین و تزریق اعتبار انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیدی وند از طرح دوبانده شدن محور ارتباطی آبادان- اروندکنار هم به عنوان یکی از اولویت های مهم و در دستور کار یاد و اضافه کرد: مسئولان کشوری، استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به صورت جدی پیگیر موضوع هستند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد

هواپیمایی سپهران از ایران کم تاخیر ترین شرکت در بین تمامی شرکت های بین المللی فرودگاه نجف شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام رسمی کشور عراق ، هواپیمایی سپهران عنوان نخست کمترین تاخیر را در فرودگاه پرتردد نجف بدست آورد.

هواپیمایی سپهران در این رده بندی بالاتر از شرکت های مطرح جهان همچون قطر ایرویز، ترکیش ایرلاین، فلای دبی و حتی هواپیما ملی عراق قرار گرفت و برگ زرینی در صنعت هوانوردی ایران را خارج از مرزهای کشورمان ثبت کرد.

هواپیمایی سپهران بیش از 208 پرواز در ماه به فرودگاه نجف از تهران و مشهد انجام می دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • افزایش پوشش اینترنت نسل چهارم در سرولایت نیشابور 
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز