Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه علیرغم اقدامات انجام شده شاهد افزایش آمار سرقت در حوزه تاسیسات شرکت‌های خدمات رسان هستیم که این موضوع باید علت یابی و راهکار‌های لازم ارائه شود.

خبرگزاری میزان - احمد موقری در نشست بررسی آخرین وضعیت تاسیسات شرکت برق در استان آذربایجان شرقی و راهکار‌های پیشگیری از وقوع سرقت تاسیسات برق، اظهار داشت: یکی از طرق پیشگیری از وقوع جرم شناسایی نقاط ضعف مجموعه‌ها و افزایش هزینه‌های ارتکاب جرم و حضور موثر در صحنه‌های وقوع جرم می‌تواند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی ادامه داد: یکی از روش‌های اطلاع از نقاط وقوع جرم و ضعف‌های موجود، بحث نظارت و بازرسی بوده و بر این اساس باید ضمن شناسایی نقاط ضعف و گشت‌های مربوطه باید در صحنه‌های وقوع جرم حضور موثر و همه جانبه داشته باشند.

وی بیان کرد: هرچند در ظاهر آمار سرقت در حوزه تاسیسات برق نسبت به میزان سرقت‌های اصلی پایین بوده، اما نفس وجود این مساله و بحث خسارت‌های وارده به نهاد‌های دولتی و اموال عمومی از این طریق قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: لزوم ترخیص حداکثری وسایل نقلیه رسوبی

موقری ادامه داد: کمترین آمار سرقت تاسیسات برق به ترتیب مربوط به شهرستان‌ها خداآفرین، کلیبر و هریس بوده و در مابقی شهرستان‌ها بالای ۵۰ درصد افزایش آمار سرقت تاسیسات برق وجود دارد و این مساله با وجود گشت‌های مختلف قابل بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه علیرغم اقدامات انجام شده شاهد افزایش آمار سرقت در حوزه تاسیسات شرکت برق هستیم که این موضوع باید علت یابی و راهکار‌های لازم ارائه شود.

معاون قضایی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی بیان کرد: بر اساس اعلام آمادگی و هماهنگی مجموعه‌ها و ورود دستگاه قضایی به این موضوع، مقرر شده بود گشت‌های تلفیقی در حوزه‌ها مختلف برای پیشگیری از وقوع جرایم تشکیل و ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه باید گشت‌های تلفیقی با حساسیت پیگیری شود تا در حوزه سرقت تاسیسات برق نیز شاهد کاهش آمار باشیم، تاکید کرد: با توجه به افزایش سرقت تاسیسات برق با وجود گشت‌های مختلف در این حوزه، نقاط ضعف گشت‌های تلفیقی باید احصا شده و راهکار‌های لازم برای پیشگیری از وقوع چنین جرایم ارائه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری کل استان آذربایجان شرقی افزایش آمار سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کل استان آذربایجان شرقی افزایش آمار سرقت دادگستری کل استان آذربایجان شرقی افزایش آمار سرقت سرقت تاسیسات برق پیشگیری از وقوع گشت های تلفیقی وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ،سرهنگ صادق رضایی از کشاورزان و دامداران خواست از سیستم‌های هوشمند برای ناکام گذاشتن سارقان و کمک به کشف سریع سرقت استفاده کنند.
وی ادامه داد: دامداران جهت نسبت به تقویت روشنایی اطراف محل نگهداری احشام اقدامات کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردل با اشاره به اینکه مجهز بودن محل‌های نگهداری دام به دوربین مداربسته و سرکشی‌های مستمر از دام‌ها می‌تواند در کاهش سرقت تاثیر بسزایی داشته باشد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فرد یا خودرو مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام مراتب را فوری به پلیس ۱۱۰ یا نزدیکترین پایگاه پلیس آگاهی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است