Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: امروز ما می‌توانیم فضای مجازی را به عنوان فضای حقیقی در نظر بگیریم و در شورای فرهنگ عمومی جایگاه فعالان در حوزه فضای مجازی دیده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی شامگاه شنبه در جمع عوامل اجرایی رویداد رسانه‌ای بچه‌های انقلاب با بیان اینکه در علم روانشناسی برای قلب دو تعبیر ذکر شده است اظهار داشت: اول آن که قلب را همانند آینه‌ای تشبیه کردند چرا که آینه هر شی و چهره را همانند خودش نشان می‌دهد و از این رو باید در تمیزی آینه کوشا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی افراد قدرت انعکاسشان کاهش پیدا کرده و منحرف می‌شود، افزود: در تعبیر دیگری ذکر شده که ظرفیت دل همانند کاغذ سفید است به نحوی که هر چه در آن کاغذ بنویسید منعکس می‌کند حتی اگر خوب به شیوه نامناسب نگارش شود به همان صورت منعکس می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با بیان اینکه تعابیر روانشناسان از قلب در حد فهم و درک آنان است، ابراز داشت: کاغذ و آینه از خودش رویش ندارد اما تعبیر بهتری از قلب آن است که قلب همانند زمین است که امکان رویش و پویایی در آن وجود دارد و باید به آن مبادرت کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین مبادرت امروز در فضای مجازی انجام می شود گفت: امروز ما می‌توانیم فضای مجازی را به عنوان فضای حقیقی در نظر بگیریم و باید بررسی کرد که تا نیروهای ارزشی تا چه میزان از این فضای مجازی استفاده کردند در حالی که رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که ای کاش آوینی‌هایی باشند تا این وقایع را ثبت و ضبط کنند.

وظایف سند مهندسی فرهنگی بر عهده شورای فرهنگ عمومی استطرح ترویج ورزش‌های پهلوانی در شورای فرهنگ عمومی فارس تصویب شودتاکید بر بازنگری در آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی در جلسه عاملی با ائمه جمعه

سلیمانی با بیان اینکه در هیچ برهه‌ای از زمان به مثل امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تهاجم قرار نگرفته است، تصریح کرد: باید در این میدان فضای مجازی و در شورای فرهنگ عمومی جایگاه شما دیده شود و از این رو باید فعالیت را بیشتر کرد و مسئولان نیز باید در این زمینه بیشتر توجه کنند.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور همانند جبهه نبرد است، تأکید کرد: این جبهه از جبهه نظامی قوی‌تر است چرا که در جبهه نظامی دشمن و توان نظامی آن مشخص است اما در این جبهه مشخص نیست دشمن در چه نقاطی برای کمین نشسته است و این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند.

محمدحسین همایونی نیز در این جلسه با بیان اینکه برخی از نخبگان کاشانی به صورت آتش به اختیار فعالیت در فضای مجازی را آغاز کردند اظهار داشت: فعالیت این گروه از رویدادهای سالانه از سال 96 با حضور مسئولان و کارشناسان خبره در این زمینه برگزار شد.

وی ضمن اشاره به برگزاری رویداد رسانه‌ای بچه های انقلاب و بچه‌های حاج قاسم در قالب خیزش دانش‌آموزان کاشانی افزود: در رویداد بچه‌های حاج قاسم دانش آموزان در یک رویداد یک روزه به تولید محتوا پرداختند و در رویداد بچه های انقلاب 23 تیم خواهران و 22 تیم برادران در دو سالن مجزا به رقابت پرداختند.

مدیر رویداد بچه‌های حاج قاسم و بچه‌های انقلاب ضمن تأکید بر گام دوم انقلاب در رویداد بچه‌های انقلاب با شعار "چی بودیم چی شدیم" ابراز داشت: دوستانی که از پنج سال پیش برنامه‌ریزی کردیم در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب به منظور وجود آوینی‌های زمان در ثبت و ضبط خیزش رزمایش کمک مؤمنانه قرارگاه جهاد رسانه‌ای شهید آوینی تشکیل شد.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی بچه های انقلاب رویداد بچه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان