Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد به میزبانی دانشگاه صنعتی مالک اشتر، اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد توسط دانشگاه صنعتی مالک اشتر با همکاری انجمن علمی مدیریت دانش در پنجم اسفندماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محور‌های کنفرانس شامل بلاکچین و مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد دانش بنیان و کاربرد‌های بلاکچین در صنعت استو مقالات مورد پذیرش این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا، کنسرسیوم محتوای ملی و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه خواهد شد.

دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد، مورد حمایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌های برتر کشور از جمله علم وصنعت ایران، علامه طباطبایی، صنعتی قم، یزد، گیلان، اردکان، پیام نور و دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) است.

دانشگاه کوئینزلند استرالیا، انجمن علمی اقتصاد توسعه منطقه‌ای، انجمن علمی فرماندهی و کنترل، اتحادیه انجمن‌های علمی فناوری، نوآوری و تجاری سازی، انجمن مدیریت ایران، انجمن بلاکچین، انجمن مدیریت فناوری ایران، انجمن تعالی کسب و کار ایران، سازمان سمت، پژوهشگاه رنگ و پیام رسا وابسته به شهرداری تهران، دیگر حامیان این کنفرانس هستند.

فناوری بلاکچین یک نوع سامانه ثبت اطلاعات و گزارش و اشتراک گذاری میان همه اعضاء یک شبکه است، به گونه‌ای که استفاده از رمزنگاری و توزیع داده‌ها امکان هک، حذف و دستکاری اطلاعات ثبت شده را از بین می‌برد. علاوه بر ارتقاء امنیت داده‌ها، شفافیت، قابلیت ردیابی و تمرکز زدایی از جمله مهمترین ویژگی‌های این فناوری است.

اولین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد آبان ماه سال گذشته در تهران برگزار شد.     بیشتربخوانید: نیروی دریایی ایران در کلاس یک نیروی قدرتمند جهان

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت دفاع دانشگاه مالک اشتر اقتدار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت دفاع دانشگاه مالک اشتر اقتدار دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش بلاکچین و اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران