Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@17:34:57 GMT

حداکثر اصلاحات لایحه بودجه انجام شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۰۵۴۷

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حداکثر اصلاحات لایحه بودجه ۱۴۰۰ به نفع معیشت مردم انجام شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای قالیباف امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود با اشاره به بررسی جزئیات لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰ پس از تصویب کلیات آن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اشکالات ساختاری در بودجه سال آینده به معیشت مردم آسیب می‌زد که اصلاحاتی بر روی آن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقای قالیباف؛ اصلاحات بودجه را به نفع مردم دانست و گفت: با توجه به اینکه دولت مجری بودجه است؛ مجلس تلاش کرد اصلاحات آن را بر عهده دولت بگذارد.

وی افزود: دولت و مجلس در زمینه اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۰ گام برداشتند و در راستای اصلاح آن با هم تعامل داشتیم؛ هر چند که این بودجه بودجه مطلوب نیست؛ اما حداکثر اصلاحات به نفع معیشت مردم انجام شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به زلزله اخیر در منطقه دنا و شهرستان سی سخت گفت: کمیسیون عمران مجلس کارگروه ویژه برای بررسی و حل مشکلات مناطق زلزله‌زده دنا و سخت تشکیل دهد. برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، لایحه بودجه 1400 ، لایحه اصلاحی ، قالیباف

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1400 لایحه اصلاحی قالیباف مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرا نشدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی افزود: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر فروردین مشکلی در این زمینه وجود داشته است، به‌طور قطع در اردیبهشت باید رفع شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است؛ دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 749318

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد