Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نوروزی ، مهاجم سال های قبل پرسپولیس گفت : به نظر من با اضافه شدن ترابی و آل کثیر و تقویت تیم در فاز حمله و دفاع ، پرسپولیس روند روبه رشد خود را ادامه خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا نوروزی، مهاجم اسبق تیم پرسپولیس، درخصوص پیروزی اخیر سرخ‌پوشان پایتخت برابر گل‌گهر سیرجان گفت:

پرسپولیس در روزی که فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریفش داشت برد دلچسبی را به دست آورد و توانست قهرمانی‌اش در نیم فصل را با این پیروزی پرگل قطعیت ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی در مورد عملکرد کلی پرسپولیس در نیم فصل اول خاطرنشان کرد:

پرسپولیس با این قهرمانی در نیم فصل نشان داد عملکرد خوبی را داشته است. پرسپولیس در شرایطی با ۳۰ امتیاز قهرمان نیم فصل شد که در چند بازی می توانست نتایج بهتری بگیرد و با اختلاف امتیاز بیشتری قهرمان شود اما با توجه به بضاعت و داشته های پرسپولیس و برخی محدودیت های موجود، این تیم اتفاق بزرگی را در نیم فصل اول رقم زد.

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به این موضوع که نوار موفقیت‌های شاگردان گل‌محمدی با شوک ناشی از فینال لیگ قهرمانان آسیا تحت‌الشعاع قرار گرفت، گفت:

پرسپولیس تا قبل از فینال تمام تمرکزش را روی این بازی مهم معطوف کرده بود و پس از شکست تلخ در فینال، از نظر روحی به مشکل خورد و اعتماد به نفسش کاهش پیدا کرد. چراکه بعد از شکست در فینال متوجه شده بودند می‌توانستند راحت قهرمان شوند و فرصت ایده‌آلی را از دست داده‌اند، همین موضوع سبب شد پس از بازی برابر اولسان شاهد چند تساوی متوالی و ملال‌آور از پرسپولیس باشیم، روندی که البته رفته رفته از بین رفت و پرسپولیس با ۵ پیروزی متوالی توانست قهرمانی‌اش در نیم فصل را مسجل کرده و با روحیه فوق‌العاده‌ای برای دور برگشت آماده شود.

او در ادامه در مورد روند پرسپولیس در نیم فصل دوم تصریح کرد:

چه برای پرسپولیس، چه برای دیگر تیم‌ها شرایط در نیم فصل دوم متفاوت‌تر نیم فصل اول خواهد شد. در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد و تیم‌ها دیگر به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند و پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی‌اش در نیم فصل دوم باید با استراتژی ویژه‌ای کارش را آغاز کند. به اعتقاد من اضافه شدن ترابی و آل‌کثیر و تقویت تیم در فاز دفاع و حمله این امکان را برای پرسپولیس به وجود می‌آورد تا به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

گلزن سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس در مورد عملکرد مهاجمان پرسپولیس در نیم فصل اول گفت:

درست است در نیم فصل اول مهاجمان تخصصی پرسپولیس در امر گلزنی زیاد موفقیت نداشتند اما از آن طرف پرسپولیسی‌ها فاز دفاعی خوب عمل کردند و تیم گل‌محمدی با بهترین خط دفاعی کارش را در نیم فصل اول پایان داد. با جدایی علیپور و مشکلی که برای عیسی آل‌کثیر رخ داد، دست کادر در حمله بسته بود اما روند تیمی پرسپولیس به‌گونه‌ای بود بازیکنان از خط میانی و خط دفاعی در امر گلزنی به تیم کمک کردند و پرسپولیس با تاکتیک تیمی خوب توانست در نتیجه‌گیری موفق عمل کند که این موضوع جای تقدیر دارد.

رضا نوروزی در پایان در مورد مدعیان اصلی قهرمانی در نیم فصل دوم خاطرنشان کرد:

به نظر من پرسپولیس، سپاهان و استقلال می‌توانند رقابت تماشایی برای قهرمانی داشته باشند، ضمن این‌که فولاد هم تیم خوبی دارد و می‌تواند در نیم فصل دوم در جمع مدعیان حضور داشته باشد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس رضا نوروزی لیگ برتر مهدی ترابی نیم فصل دوم نیم فصل اول آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا

نیمه اول دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید.

ارونوف در دقیقه 11 و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 دو گل پرسپولیس را در نیمه اول این مسابقه به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

دقیقه 11: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

.

 

دقیقه 17: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 25: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

 

.

 

دقیقه 27: نام محمد خدابنده‌لو هم در بین بازیکنان اخطاری بازی به ثبت رسید.

دقیقه 45: ارسال بازیکنان آلومینیوم روی یک ضربه ایستگاهی را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • گل دوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است