Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ سید سعید شاهرخی با اعلام اینکه اولویت استان به تاسی از سیاست‌های دولت، حمایت از تولید و توجه به معیشت مردم است، خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال برای جوانان و تقویت معیشت، برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته که تاکنون بخشی از آن محقق شده است.

استاندار همدان عصر شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کبودرآهنگ که با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: شهرک صنعتی گیان یکی از شهرک‌های فعال استان است که صنایع مختلفی در آن مشغول تولید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی در استان همدان افزود: کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان کبودرآهنگ در دستور کار قرار گرفته و هم‌ اکنون نیز برخی از آنها در حال اجرا است. 

استاندار همدان به ظرفیت این شهرستان در بخش گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه گردشگری سالانه بیش از ۸۰۰ هزار گردشگر از غار علیصدر بازدید می کنند و به زودی یک مجموعه تفریحی بزرگی در مجاورت غار علیصدر احداث می شود.

شاهرخی همچنین از ایجاد و توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و تصریح کرد: طرح‌های خوب و قابل توجهی در شهرستان کبودرآهنگ در حال اجرا است و در این راستا از ظرفیت بانک مرکزی استفاده می‌کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی نیز در این جلسه گفت: چند طرح و پروژه مهم و موثر برای رفع محرومیت از شهرستان کبودراهنگ در دستور کار قرار می گیرد.

"عبدالناصر همتی" افزود: تلاش می کنیم که با هم‌افزایی، هماهنگی و تفاهم مسائل و مشکلات حل‌وفصل شوند.

به گفته وی، مشکل اعتباری واحدهای تولیدی فعال و بزرگ قابل حل هستند.

لازم به ذکر است، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی شامگاه جمعه در سفری رسمی برای دیدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان بخش خصوصی، تولیدکنندگان و بازدید از چند طرح اقتصادی وارد همدان شد.

46

کد خبر 1488484

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان شهرستان کبودرآهنگ بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند

استاندار همدان با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان این مرز و بوم جوانان ما هستند، گفت: هدف دشمنان این مرز و بوم، جوانان ماست که با طرحی قوی قصد دارند آنها را از حرکت به سوی قله‌ها بازدارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در مراسم اختتامیه جشنواره جوان برتر ایران زمین با بیان اینکه در دوره دولت مردمی توجه خاص و ویژه‌ای به حوزه جوانان شده است، اظهار داشت: در این عرصه باید به زیرساخت‌ها توجه شود که برای این کار یک برنامه همه‌جانبه، توسعه‌محور و عدالت‌محور نیاز است.

وی افزود: این برنامه‌های همه جانبه هم باید با توجه به زیر ساخت‌ها و استفاده بهینه از آنها باشد که شاهد اقدامات خوبی در حوزه جوانان بوده‌ایم. مهم ترین مبحث توجه به حوزه جوانان است. این جوانان هستند که  آینده این مرز و بوم را می سازند و باید در راس اهداف و برنامه ریزی‌های ما قرار گیرند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان این مرز و بوم جوانان ما هستند تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم مستقیم و غیر مستقیم هدف شان جوانان هستند و با طرحی قوی قصد دارند تا جوانان مارا از حرکت به سوی قله ها بازدارند که ما باید مانع این کار شویم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه تلاش دشمن بر این است که یک فرهنگ کاذب را به جوانان ما هدیه کند، افزود: این کار به هر شکل و راه های مختلف انجام می شود که باید به آن توجه داشته باشیم و روی این موضوع باید بسیار کار شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای شایسته‌ای که در عرصه جوانان در سطح استان انجام شد این جشنواره است افزود: این جشنواره در حوزه‌های مختلف برگزار شده که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت، چراکه این برنامه ها باعث تشویق جوانان ما به پیشرفت می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه دوره جوانی یکی از ارزشمندترین دوره‌های زندگی است افزود: جوان ما نباید وقت خود را به بطالت بگذراند چرا که جامعه‌ای پویا است که سلایق مختلف را در نظر بگیرد و از سلیقه‌های مختلف استفاده کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد