Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا فلاح نژاد، مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی که به موجب آن آسمانی صاف و در بعضی ساعات رشد ابر، یخبندان و با توجه به حجم برف باریده شده در ارتفاعات و جاده های کوهستانی، یخبندان و لغزندگی سطح جاده ، ریزش سنگ و سقوط بهمن پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: طبق پیش بینی های انجام شده و ابلاغی که به دستگاه های اجرایی شامل فرمانداری ها، هلال احمر، راهداری تا روز چهارشنبه آماده باش هستند. 

 فلاح نژاد گفت: به مردم توصیه می‌شود از انجام‌سفر غیرضروری با توجه به شيوع ويروس كرونا و شرايط جوى اعلام شده  پرهیز کرده و در صورت سفر به مناطق کوهستانی زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

او افزود: همچنین  کوهنوردان با توجه به شرایط  موجود تمهیدات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیش بینی هوا سقوط بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • هشدار مهم مدیریت بحران استانداری
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی