Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:57:01 GMT

درباه مظلومیت حاج قاسم کمتر سخن گفتیم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۰۸۷۰

درباه مظلومیت حاج قاسم کمتر سخن گفتیم

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه همه ویژگی های حاج قاسم کاربردی است اما بعضی ویژگی های او خیلی بیان نشده است؛ گفت: مظلومیت و عدم شکوه و شکایت از جمله این ویژگی ها است که خود از نزدیک شاهد آن بودم.

شاهین محمدصادقی در حاشیه سفر اخیر خود به کرمان و حضور بر مزار شهدای مقاومت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان مکتب شهید سلیمانی را مکتب جامع شیعه خواند که برای ساری و جاری شدن این مکتب، هر آنچه را که اسلام دستور داده باید رعایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در همین باره اضافه کرد: انگشت اشاره رهبری برای ما تعیین مسیر می کند و کلام ایشان چراغ راه ما است لذا باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه برای هر مللی یک پرچم افتخار در یک تاریخی برافراشته می شود؛ اظهار کرد: برای ملت ما پرچم جمهوری اسلامی و برای مردم کرمان که در دامان پرمهر خود حاج قاسم را پرورش دادند، این پرچم، حاج قاسم است که نماد مقاومت، ایثار، ایستادگی، اخلاص، جهاد و ولایتمداری است.

 

 

محمدصادقی با ابراز این مطلب که مردم کرمان هم از حاج قاسم تبیعیت می کنند، ادامه داد: مردم کرمان همین که حاج قاسم را تحویل جامعه بشری دادند، وظیفه خود را خوب انجام دادند؛ کما اینکه حوزه های علمیه ما در طول تاریخ همین که امام(ره) و مقام معظم رهبری را تحویل داده باشند برایشان کفایت می کند مردم کرمان همین که حاج قاسم را تحویل جامعه بشری دادند، کار بسیار بزرگی کردند.

 

 

وی با بیان اینکه همان راهی را که حاج قاسم به مردم کرمان، ملت ما و به ملت های مسلمان عالم نشان داد را باید ادامه بدهیم، تصریح کرد: همه ویژگی های حاج قاسم کاربردی است اما بعضی ویژگی های او خیلی بیان نشده است؛ اخلاص و توکل و ولایتمداری و جنگاوری و تدبیر و شهامت و شجاعت و شهادت طلبی را که همه گفتند اما آنچه من از نزدیک از ایشان سراغ داریم یکی «مظلومیت» او بود.

 

 

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در همین باره گفت: زمانی که مسئولین کشور در حال مذاکره بودند که چگونه با دشمن راه بیایند اما او همان روز می جنگید و کمترین امکانات را در اختیار او می گذاشتند و یک تنه با اینکه حتی حمایت های تبلیغاتی را هم نداشت و حتی بعضی رسانه های ما و افراد ناآگاه و بی اطلاع حرف های نامناسبی می زدند او اما همیشه{راه را} ادامه می داد.

 

وی افزود: ویژگی دیگری که درباره سردار سلیمانی گفته نشده اینکه هیچگاه لب به شکوه باز نمی کرد؛ در هیچ سخنرانی و در هیچ کجا نمی بینید که گفته باشد نمی توانم، نمی گذارند، نداریم و... در حالیکه بسیاری از مسئولین ما انبوه امکانات را در اختیار دارند اما می گویند نداریم، نمی شود؛ دنبال بک بهانه اند که بگویند نمی شود در حالیکه حاج قاسم خیلی از امکانات را در اختیار نداشت اما یک جا لب باز نکرد که نمی گذارند یا با من همکاری نمی کنند.

 

 

 

محمدصادقی افزود: ویژگی دیگر {که کمتر بیان شده} اینکه حاج قاسم هیچوقت کاری را نیمه تمام رها نمی کرد کما اینکه در شکست داعش؛ به عقب راندن او از موصل و یا دمشق هدف نبود بلکه هدفريال محو داعش بود که به این هدف هم جامه عمل پوشاند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید سلیمانی مظلومیت حاج قاسم مردم کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کوثر گچساران پر شد


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، آرش مصلح مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بارندگی‌های اخیر حجم ذخیره سد چمشیر ۲۰ میلیون متر مکعب و سد شاه قاسم نیز یک میلیون متر مکعب افزایش داشته و هم اکنون میزان ذخیره سد چمشیر به بیش از ۷۳۰ میلیون متر مکعب و سد شاه قاسم به ۹ میلیون متر مکعب رسیده است.

وی عنوان کرد: سد کوثر نیز ۱۴ فرودین ماه امسال سرریز آن شروع شد که با توجه به پیش بینی بارندگی‌های اخیر قبل از آغاز بارش‌ها، مجدد خروجی کوثر را ۶۰ متر مکعب در ثانیه افزایش دادیم که بتواند سیلاب‌های احتمالی را کنترل کند.

مصلح با بیان اینکه هم اکنون سد کوثر با ۱۰۲ مترمکعب برثانیه در حال رهاسازی آب است، ابراز کرد: حجم سد کوثر گچساران ۵۸۰ میلیون متر مکعب بوده که  آب ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت کشور شامل مردم ۲۰ شهر و دو هزار روستا در استان‌های مختلف را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سد شاه قاسم یاسوج ۱۰ میلیون متر مکعب حجم ذخیره دارد که در بارش اخیر حدود یک میلیون متر مکعب وارد مخزن شد و اکنون تا سرسریز شدن یک میلیون متر مکعب حجم خالی دارد.

مصلح با اشاره به اینکه بیشترین بارش در سامانه اخیر طبق اطلاعات ایستگاه باران‌سنجی طسوج، در بالادست سد کوثر و به میزان ۱۲۷ میلیمتر بوده است، افزود: همچنین بیشترین بارش ثبت شده در سال آبی جاری در ایستگاه طسوج شهرستان چرام به وقوع پیوسته که به میزان ۱۴۳۶ میلیمتر بوده است.

وی این را هم گفت که میانگین بارش استان هم‌اکنون به بیش از ۷۰۳ میلیمتر رسیده که نسبت به دراز مدت بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است

دیگر خبرها

  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • علم‌الهدی : اگر امام صادق(ع) در امور سیاسی مداخله نمی‌کرد، به او ظلم نمی‌شد/ امامت سیاسی دشمن دارد
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • دلایل مظلومیت امام صادق(ع) از زبان آیت‌الله علم‌الهدی
  • امامت سیاسی دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود