Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران مقابله با سوخت قاچاق در خلیج‌فارس را مورد اشاره قرار داد و گفت: تاکنون افزون بر یک‌میلیون و ۶۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر کشف شده است. - اخبار استانها -

سردار رمضان زیراهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بوشهر ‌با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه علاوه بر ماموریت‌های ذاتی نقش مهمی در مقابله با قاچاق سوخت در خلیج فارس دارد اظهار داشت: با توجه به لطمات سوخت قاچاق به بخش‌های مختلف جامعه، مقابله با قاچاق این محموله‌ها در اولویت برنامه‌‌های نیروی دریایی سپاه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، به اقدامات انجام شده در کشف سوخت قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس استان بوشهر خاطر نشان کرد: با تلاش منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکنون افزون بر یک‌میلیون و 666 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر کشف شده است.

 فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه سوخت‌های مشکوفه قاچاق با حکم قضایی تحویل پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر شد گفت: از این میزان سوخت قاچاق کشف شده 23 هزار لیتر آن در 11 ماه امسال با تلاش منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس کشف شده است.

سردار زیراهی، مقابله با صید غیرمجاز و مخرب ترال در آب‌های خلیج‌فارس را یکی دیگر از ماموریت‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه دانست و تصریح کرد: در این عرصه تاکنون افزون بر 23.5 تن صید «تِرال» با تلاش منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس  محدوده آب‌های استان بوشهر کشف شده است.

‌ورود نیروی دریایی سپاه برای مقابله جدی با صید "ترال"/ کشف 2.7 تن صید غیرمجاز در خلیج فارس اجازه صید ترال به هیچ شناور داخلی و خارجی نمی‌دهیم/ همان روحیه شهید مهدوی در سپاه جاریست| گفتگو با فرمانده منطقه دوم ندسا طرح "مقابله با ترال" در خلیج فارس با مشارکت سپاه، دریابانی و شیلات استان بوشهر اجرا می‌شود

وی بیان کرد: از این میزان صید ترال بیش از یک تن آن در سال جاری کشف و با صدور حکم قضایی ضمن برخورد با متخلفان، محموله‌های مکشوفه برای توزیع میان نیازمندان تحویل نهادهای حمایتی استان بوشهر شده است.

 فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه صید ترال خسارت جبران ناپذیری به ذخائر آبزیان خلیج فارس وارد می‌کند تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه، برای مقابله با این‌گونه صید برای حفظ ذخایر آبزیان تمام فعالیت‌های صید و صیادی در آب‌های خلیج‌فارس را رصد و پایش می‌کند و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران فرمانده منطقه دوم سوخت قاچاق خلیج فارس استان بوشهر کشف شده صید ترال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب کرخه از کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

امین ملکشاهی با بیان این خبر گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستور قضایی برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو سرنشین آن را بازداشت کردند و هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی